19.3.12

Mutlu Pazartesi


 
 



 

Herkese iyi haftalar.
Çalışanlar için bu güzel havada çalışmak zor olsa gerek :)

Nasılsınız bakalım? Haftasonunuz bol güneşli, renkli çiçekler ve mis gibi bahar kokusuyla dolu dolu geçmiştir umarım. Bizim öyle geçti..

Birkaç haftadır taşınma telaşı, grip, soğuk hava derken İstanbul'un tadını çıkaramamıştık. Güneş açınca hemen sokaklara attık kendimizi. Cumartesi günü Paladium'a gittik. İncoşa ayakkabı bana da ceket aldık. Yukarıdaki rengarenk çiçek fotoğrafları da Paladium'da çekmiştim. İçeride yüzlerce çiçek standları vardı. Bunları görünce insanın içini bahar sevinci kaplıyor. Alışveriş merkezi anne-bebekler için çok ideal. Alışveriş yapmak birşeyler yiyip içmek oldukça rahat oluyor. Gözüme takılan şey ise, hangi anne başka bir anne-bebek 2lisi görse dönüp şöyle bir süzüyor. Birbirlerinin bebek arabalarına, bebeklere tek tek bakıyor. :) Paladium AVM gözlemlerim şimdilik bu kadar.

Aldığım cicileri de sonra göstericem.

Sonra görüşürüz

çok öptüm mucks

3 yorum:

banyosuyu dedi ki...

canım biz de h.sonu caddebostandaydık.
seni de arayacaktım ama daha bitmemiştir taşınma halleriniz diye aramadım.
bir dahakine kesinlikle siz de geliyorsunuz.
çayıra çimene yayılıyoruz hep birlikte tamam mı?

vintage peony dedi ki...

Ayy süper mutlaka ara beni de :))

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ayy krispy creme'in cikolatali muffinlerini ve ominik tatli kizi da yerimmmm:)