28.3.12

Anlam Karmaşası : Diyetteyim


Diyete başladım arkadaşlar!

Sevgili Vintage Duygular sayesinde bilgim oldu ve karar verip uygulamaya koydum. Bildiğimiz diyetlerden çok farklı. Dinner cancelling diye geçiyor. Yiyecek sınırlaması gün içinde yok. Baklava, çikolata hepsi serbest. Tüm gün herşeyi yiyorsunuz akşam 17.00den sonra hiçbirşey yemiyorsunuz. Su, bitki çayı ve siyah çay(şekersiz) içebilirsiniz sadece.
Bugün 3. günüm. Pazartesi ilk gündü ve gece karnım guruldayıp durdu :) 

Vintage Duygular'ın yazısını okumak için linke tıklayın.


12 yorum:

battodol dedi ki...

ben de bu diyete mi geçsem napsam,
yalnız bu kısır fotoğrafı fena oldu acayip canım çekti yaaa

banyosuyu dedi ki...

off vintim ya. ben de ne zamandır düşünüyorum.o kadar kötü bir beslenme şeklim va ki tarif edemem.
çoğu zaman bütün günü bir paket bizküviyle geçirdiğim oluyor.
çocuk emziriyorum bir de güya. çocuk ufacık kavruk kaldı benim yüzümden.
güzel bir beslenme programı bulup benim de başlamam lazım.

vintage peony dedi ki...

ya benim çok hoşuma gitti. öğleden sonra görüp karar verdm direk. çok iyi hissediyorum
sen gel hele neler döktürücem bak :)

vintage peony dedi ki...

aynı benn!! evde bişey yoktu doğru düzgün, yani bi türlü bişeylere konsantre olamadım. ama herşe bağlantılı biliomusun. mesela cts pazardan en az 5 ayrı gün pişirecek sebze aldım. öğlen pişirip 5e kadar yemem gerek. yumurta, sebze, yoğurt, mutlaka yemeliyim çünkü onlar gece beni tok tutacak.
öyle deme banyomunsuyu zayıf filan değil, takılma böyle şeylere lütfen. her bebeğin yapısı farklı sonuçta. az kaldı zaten ek gıdalara geçersin yakında. 4aydan itibaren başla ufak tefek. ben gmailde telefonumu verdiydm görmedn mi.

Rainbow Gatherer dedi ki...

ya bütün gün öle baklava börek yiyip mideye yüklenmek sonrada açlık içinde mideyi asitleriyle bırakmak bence biraz vücudumuza haksızlık gibi geliyor. daha sağlıklı şeyler (kalorisiz) yiyp yürüyüş yaparak verebilirsiniz kiloları. yani hem baklava-çikolata yiyim hem kilo verim aynı cümle içinde olmamalı bence :)

vintage peony dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
vintage peony dedi ki...

Haha yok yok merak etmeyin haksızlık etmiyorum normalde de güzel yerim. Günde 2 tek baklavadan söz ediyorum. Tüm günü baklava yiyerek geçirmiyorum, yanlış anladınız sanırım. Gün aşırı yürüyüşümü de yapıyorum, bugün 3. gün olmasına rağmen dünden daha iştahsızım. Kaynak gösterdiğim linkteki yorumda ise midenin gitgide küçüldüğü yazıyor.

Beetle dedi ki...

3 ay kadar bir surede 7 kilo verdim ama artik skildim hemen hemen bir aydir hic rejim yapamiyordum ve ayni kilodayim..
Bunu deneyebilirim, ama oglenci calisan bir ogretmen olarak saat olarak cok zor
Senin sonuclarin nasil olacak bakalim, paylas bizimle olur mu.?

vintage peony dedi ki...

İnsan günbegün daha çok alışıyor yememeye. Diyetten ilka haberim olmasını sağlayan kişi de öyle demişti. Son 2 gündür sadece beni tok tutacak şeyleri yemeye çalışıyorum, ne abur cubur ne tatlı. Peynir, yoğurt, yumurta, et çok tok tutuyor, dün lahana ve patlıcan dolması yedim gece hiç acıkmadım. Eşim çerez cips filan yiyor inan yiyesim gelmiyor. Alışkanlığa dönüştü sanırım.
Sonuçları paylaşıcam tabe :)

Vintage Duygular dedi ki...

Tebrik ederim canim, umarim diledigin kiloya kavusursun.

@Rainbow Gatherer ,midene o haksizligi 2 en fazla 3 gün yapiyorsun,sonra normale dönüyor,hatta saglikli beslenmekten keyif aliyorsun.Cünkü hem vücut hem beyin alisiyor.Yani beynini ve bedenini bu yasam bicimine alistiriyorsun.Ilk günlerin "ac gözlü,aman ac kalicamli telasindan eser kalmiyor ;)

vintage peony dedi ki...

İnşallahhh :))

zü-zü dedi ki...

Benim de -iş nedeniyle kaldığım şehirde yemekleri sevemediğim için- sabah kahvaltıda deli gibi yeyip, öğleyin kahvaltıdan yanıma aldığım birkaç kek-börek artı bir çorba ve yoğurt ile idare edip akşam ise birşey yemediğim bir dönemim olmuştu.Arabayla işe git, tüm gün otur sonra araba ile otele gel, tüm akşam hareketsiz kal şeklinde hareketsiz olmama karşın birkaç kilo vermiştim bir ayda. Herkese uygun diyemem ama bazı insanlarda, hazım konusunda problemi olanlarda, yavaş sindirenlerde, metabolizması hızlı olmayanlarda kesinlikle işe yarıyor. Zaten dietler insana göre değişiyor, Dukan'ın da Karatay dietinin de işe yaradığı insanlar var. Ben de her öğün ayrı diet yemeği olan insanı kısıtlayan rejimleri sevmiyorum, uygulayamıyorum tüm gün aklım fikrim yemek oluyor. Zaten düzgün beslenen insanlar için akşam yemeğini kesmek mantıklı bir çözüm, rahatsız etmiyorsa. Hatta ben de başlıyım bugün !