2.3.12

Ahşap boyama bildiğiniz gibi değil...


Aylardır da fellik fellik orta sehpa arıyordum. Hiçbiryerde istediğim gibi bir sehpa bulamadım. Sonradan da düşündüm, İnci biraz büyüyünce, hareketlenecek ve o sehpayı kenara köşeye sıkıştırmak zorunda kalıcam. Klasik zigon sehpalardan da hoşlanmıyorum. Hobi dükkanlarında satılanlardan alıp boyamak aklıma geldi. Ahşap boyama lafını duyar duymaz kaçardım. Krocan modellere hala sinir oluyorum o ayrı. Bu işi nasıl modernize edebilirim dedim kendi kendime. İnternetten sürekli araştırdım durdum. Önce üzerine vintage Coca cola resmi, pin-up girl fotoğrafları dekopaj yapmayı düşündüm ama içime sinmedi bu fikir. Desenli sehpalara bakarken Damask desenlerin hoşuma gittiğini farkedip bu şekilde bir çalışmaya yöneldim.Sehpaları aldım ama nasıl bir model yapacağımı bilemedim. Birkaç kez boyasız kullanıp hata ettim, üzerlerinde fincanın ıslaklığı kabartmış oldğu halde kabarıklığına aldırış etmedim artık.

Elimde mevcut olan su bazlı ahşap boyasına mavi ve haki yeşil akrilik boya karıştırdım. Ortaya bu renk çıktı.
Kurşun kalemle de üzerine desen çizip fuşya akrilik boyayla boyadım.

Nasıl olmuş beğendiniz mi bakalım??



 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok çok ilham verici! ben de önyargılıyımdır aslında ama şimdi sende görünce neden olmasın dedim. ellerine sağlık!

Tutku. dedi ki...

O kadar güzel o kadar şirin ki 56432 yıl sonra oturup ahşap boyayasım geldi ^^,
Renklerin ne kadar doğru gözüktüğünü bilemesem de nefis yakışmış renk olsun desen olsun, ellerine sağlık güle güle eskit ^^