29.2.12

Yeni evimiz ve İnci artık odasında


 Herkese merhaba.

Şuanda İstanbul'daki evimde masamda oturmuş, bu postu yazıyorum ve ben hala buna inanamıyorum. Birileri beni bi dürtsün, çimdiklesin lütfen. O kadar şaşkın ve mutluyum ki, size anlatamam. Birkaç yıldır, elimizde valizler, pasaportlar oraya buraya koşuşturup duruyorduk.Üstelik yaşadığımız şehirlerin hepsi de zor yerlerdi, gelişmemiş küçük kasabalar, kentlerdi. Ben yaşadıklarımdan pişman değilim, beni olgunlaştırdığını ve bana çok şey kattığını düşünüyorum. Sadece şuanda böyle yerleşik hayata geçmiş olmak bana hayal gibi geliyor.İstanbul'un göbeğindeyiz hem de :)

Belki diyebilirsiniz, İstanbul şöyledir, böyledir, trafik, kaos falan.. Ben bunları zaten biliyorum, bilerek geldim zaten buraya. Biraz da bakış açısı önemli benim için, nasıl bakmak istiyorsan o öyledir. Tamam İZmir gibi güvenli ve rahat bir yer değil, belki ilerde tekrar memleketime dönmek isteyeceğim ama şuanda bunu doyasıya yaşamak, gezmek tozmak istiyorum. Bu şehire insan aşık olur yahu. Tarih, kültür, sanat, herşey gani gani. 

Eşim geçen hafta evi tutmuştu burada, o çalıştığı için birçok şeyle ben ilgilendim. Nakliye firmalarını araştırdım, elimden geldiğince benim için önemli olan çeyizlik yemek takımlarımı vs paketledim. Nakliyat konusunda çok tereddütlerim oldu. Eşyalarımızı geçen sene aldığımız için, taşınırken herhangi bir sorun yaşamak istemediğim için iyice araştırdım. Şehir içi olsa tamam ama şehirlerarası olduğu için biraz ince eleyip sık dokudum diyebilirm.Arkadaşımın arkadaşının evini İzmir'den Ankara'ya taşıyan bir firma ile önce telefonda görüştüm, gelip eşyalarıma baktılar. Fiyatta anlaştık ve ben Cumartesi günü eşyaları İstanbul'a gönderdim. Çok çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Nakliye olayında çok dalavereler varmış. Kaybolan, çalınan eşyalar oluyormuş ve siz hiçbirşey ispatlayamıyormuşsunuz vs vs.. Nakliyat hakkında herşeyi öğrendim de ondan söylüyorum. :) 

Dün akşam 21.30 gibi Sabiha Gökçen Havalimanına vardık. İnci'mi düşünmeden bileti geç saate almışım. Biraz yoruldu yavrucak, ama arabada hemen uyuyuverdi. 

Kızım 10 gün sonra 6ayını dolduracak. Uyku konusunda çok şükür bir sıkıntımız olmadı şimdiye dek. Sadece gaz sancısı varsa uyuyamaz. Dün evimizde ilk gecemizdi ve sorunsuz geçti.  Önce yerini yadırgayabilir diye düşünmüştüm. Doğduğundan beri bizim odamızda yatıyordu. İzmir'deki evimiz çok soğuk olduğu için odada elektrikli radyatör kullanıyorduk. Yatağını bizim yatağın yanına koymuştuk. Gece sadece emmek için uyanıyordu, emzirip yatağına koyuyordum. Şimdi kendi odasında ve kendi yatağında yatıyor artık benim kızım. 
Bugün yeni biryerde uyanmak ona değişik gelmiş olmalı.(Ki normal ben bile alışamadım hala)Tüm gün evi tanımaya çalıştı, sürekli etrafı izledi. Ben de ona evimizi gezdirdim, odaları tanıttım. Hoşuna gitti ama anladı mı bilmiyorum :))

Bendeki havadisler bugünlük bu kadar, beyninize sağlık.

Öpüyorum taaatlım :)





20 yorum:

darkolivee dedi ki...

hayırlı olsun canım
güle güle oturun, mutlu olduğunuz bir ev cennet gibidir, daim olsun...

sevgiler

Deniz Zehra dedi ki...

Bu mutluluğa sadece "daim olsun" denir.."hayırlı olsun" denir.."dilerim hep mutlu olsun sevdiği şehirde" denir:)fazla gölge edilmez bu mutluluğa..zira mutluluk pek sık rastlayageldiğimiz ve bâki olan bir şey değildir..:) "mutlulukla!" öyleyse!:)

SvGLove dedi ki...

Heyecanli oldugun anlatisindan belli;)
Yeni bir yerde, ustelik icine sinen bir yerde uyanmak, yeni bir hayata basladigini bilmek ne guzeldir!
Umarim her sey istediginiz gibi olur. Guzel Inci'ye ve sana sevgiler;)

Grace dedi ki...

cok guzelsınız

battodol dedi ki...

ay canım bir heycanla okudum yazdıklarını çok çok sevindim sizin adınıza, yeni evinizde size bol kahkahalı mutlu sağlıklı günler dilerim :) mucuk mucuk

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

kocaman olmuş kuzucuk maşallahh:)
bu sefer kalıcı olsun ve düzeniniz hiç bozulmasın.
Hoşgeldin istanbul'a :)

banyosuyu dedi ki...

Hoşgeldinizzz :)
Mutlu olmana çok mutlu oldum ben de.
ayy ayy havalar azıcık daha düzelsin toparlaşır caddede pusetleri iteriz :)
bu arada İnci 6 aylık oldu diyince bir garibime gitti. Anam kocaman oldu ya.
Yerim.
Öperim.

sewooo dedi ki...

hadi bakalım yeni hayatınız size mutluluk versin eksikte etmesin mutluluğunuzu:)

Allegra'nde dedi ki...

canımcımmm hayırlı olsun, mutlu mutlu oturun :)

vintage peony dedi ki...

Teşekkür ederim, sizin de inşallah :)

vintage peony dedi ki...

Dilekleriniz için teşekkür ederiz..

vintage peony dedi ki...

Evet çok heyecanlıyım Svg
Teşekkür ederim sana ve İtalya'ya da bizden bol sevgiler :)

vintage peony dedi ki...

Teşekkürler :)

vintage peony dedi ki...

Canım benim dileklerimiz karşılıklı, arzular şelaleee :)))

vintage peony dedi ki...

Amin canım hoşbulduuk :) Rüzgara öpücükler x

vintage peony dedi ki...

hoşbulduuuuk.Pek güzel olur yahu daze anneler dizi dizi :))
Alis tatlısı kaç aylık oldu
ben de öperim koccaman

vintage peony dedi ki...

Amin çok teşekkürler

vintage peony dedi ki...

Sağol Alleciğim, inşallah inşallah :))

Matissera dedi ki...

Vintymm canım canım canım, öyle güzel, öyle mutlu, enerjik, umut dolu yazmışsın ki, okurken yüzümde güller açtı, çok mutlu oldum. İstediğin şeyin olması nası güzel bir duygu, biliyorum. İstanbul, İstanbulll! sen mi büyükk ben miii? diyeceksin :D
Harikulade bir şehir, şu, hayata bakış açına, her olaya bakış açına, pozitifliğine bayılıyorum senin. En güzel günleriniz geçsin oralarda, hep böyle yüzün gülsün <3 <3 <3

vintage peony dedi ki...

Canım çok mutlu oldum, çok teşekkür ederim. Geldiğinde mutlaka bekliyorum. Hep karşılıklı dileklerimiz, çok öpüyorum bitanemm x x