24.2.12

Terzi Mankeni





Bazı objeleri alanı dışında kullanmayı seviyorum. Terzi mankenlerinin özellikle yatak odalarına çok yakıştığını düşünüyorum. Kolyelerinizi, şallarınızı boynuna asabilirsiniz veya bazen elbise giydirebilirsiniz. İzmir'de İkiçeşmelikte araştırmıştım ama ayak kısımlarını sevmemiştim hem de siyah kalitesiz bir kumaşla kaplıydı. Kumaşı yenilenebilir. Güzel ayaklı estetik bir model bulursam düşünmeden alırım.
Terzi modeli demek belki daha doğru olabilir. İngilizcede Dress Form olarak geçiyor aslında.
Sizce de dekorasyona çok yakışmıyor mu? 




5 yorum:

OnTheRoad dedi ki...

çok ilginç duruyor aslında, hoş durabilir :)

ELFony dedi ki...

Kesinlikle çok yakışıyor.. İzmir'de ilk fotoğraftakine benzer bulursan benim de haberim olsun :)

Ayfer dedi ki...

Bende cok begeniyorum Dress form'lari, fotolar da cok hos. Guzel bir haftasonu gecirmeniz dilegiyle..

vintage peony dedi ki...

Elfony'ciğim artık İstanbul'dan bakarım gidince. Bulursam da haber veririm, sen de görürsen bana haber et emi :))

vintage peony dedi ki...

Teşekkür ederim siz de umarı güzel bir haftasonu geçirirsiniz.