25.2.12

Radikal kararlar



Hoppalaa...
Bu kez valizle çantayla gitmiyoruz. Komplecek, paketlenip gidiyoruz. Evimizi taşıyoruz, hatta bugün taşıdık. Biraz hızlı yaşıyoruz o aşikar. Ben de zaman zaman sıkılıyorum tabii ki bu leyleği havada görmelerden. Bazen hayat sürükleyiveriyor seni bazen de sen kafana eseni yapıyorsun. 

Daha önce farklı ülkeler görmek, tecrübe etmek, kültür tanımak hoş olduğu kadar endişe verici de olabiliyordu ennihayetinde. Ama bu kez rahatım çünkü yurdumdayım, giyim-kuşam, yeme-içme, mekanlar, gezilecek yerler gani gani. Çok uzak da değil uçağa biniyorsun 45dk sonra sevdiklerinlesin. Uçaklar artık çok daha ulaşılabilir birşey günümüzde, kolaylaştı, hesaplı oldu. 

Konu da nerelere gelmiş..

Yorgunluktan pilim bitmiş durumda ama sizinle de paylaşmak istedim. Fotoğraflarda gördüğünüz benim tezcanlılığımın eseridir efendim. Geçen hafta eşim İstanbul'dan evimizi tuttu. O günden beri ben de kolileme işlerine başladım. Diyeceksiniz ki sen niye yapıyorsun bırak Nakliyeciler sarsın, paketlesin. Hem boş duramadığım için hem de Nakliye elemanları, evden götürürlerken sarıp, yeni evde öylece bırakıp gidiyorlarmış. Benim de bebeğim olduğu için en azından kolilerin üzerine içlerinde ne olduğunu yazıp yeni evde yavaş yavaş yerleştirebilirim diye düşündüm.

Bugün Karşıyakadaki evimizi boşalttık. İnci ve ben Salı günü İstanbul'da olacağız.


13 yorum:

marléne the third dedi ki...

ayy hangi semt acaba? :) komşu olsak iyiydi :))

Ayfer dedi ki...

Yeni evinizde huzur ve mutluluk icinde gule gule oturun. Kolay gelsin, sevgiler..

banyosuyu dedi ki...

Yaşasın kızıma bir arkadaş daha geliyor.

Matissera dedi ki...

Vintym, Tr'de olmanıza ve en istediğin şey olan, İstanbul'da yaşamaya başlamanıza çok ama çok sevindim, umarım çok daha mutlu olursun yeni hayatında :))
Seni özliycem ama bu sefer daha yakın olduğun için içim rahat :)
iyi yolculuklar <3

chat dedi ki...

gizemli bi semt :)

sohbet dedi ki...

dağınık kalsın:)

sohbet odaları dedi ki...

bende hayaımda böyle radikal kararlar almam lazım :P

vintage peony dedi ki...

face'ten yazdım canım

vintage peony dedi ki...

Teşekkürler :)

vintage peony dedi ki...

Olleyyy :)

vintage peony dedi ki...

N'alaka? :)

çet yap dedi ki...

radikal karar şart !!

sohbet siteleri dedi ki...

aynı benim evim :D