25.2.12

Pembe Limon ve Simple



Hafta içi işlerden güçlerden vakit ayırıp sevgili Pembe Limon ve Simple Present Tense ile buluştuk. Açıldığından beri gitmek istediğim Leman Kültür Cafe'ye gittik. Şahsen son zamanlarda pek kültürel faaliyetlerde bulunamadığım için orada şansımı denemek istedim ama kültür seviyemde herhangi bir değişiklik olmadı :) Yemek adlarına bakakaldım, kendime ''Kozzi geberdi, ay kis evrıbadi, aşçıbaşı dahil'' yemeği siparişi verdim. Sanırım Rezene(Egeliler Arapsaçı der) soslu bir tavuktu.

Buluşmanın asıl amacı aslında Simple ve ben Pembe Limonun Piercing yaptırdığı yerde Piercing yaptırmaktı. Ama gittiğimiz diğer Piercing'çi çok konuşan ükela amca bizi başka yerde yaptırırsak ölümcül hastalıklara yakalabileceğimiz konusunda korkuttu ve normalde 50 tl ye yaptırmak yerine ona 120tl ye yaptırmamız konusunda bizim beynimizi yıkamaya çalıştı. Nitekim çocuğunun koley parasını bizim gibi insanlardan çıkarıyordu. Sonuç olarak sulanan beyinlerimiz ve kaçan hevesimizle oradan ayrıldık.

Piercing işi bir süreliğine askıya alındı gibi, ama kesinlikle vazgeçmiş değilim ha :)


Sevgiler
❤ ❤ ❤


2 yorum:

defne dedi ki...

o vazgeçiren dip tattoo mydu? çok merak ettim de :) leman kültür nerede açıldı bilmiyorum, belki o yüzden alakasız olmuş olabilir yerler.

vintage peony dedi ki...

Evet dip tattoo :)