21.1.12

Vintage Peony havadisleri


 

 
Merhaba millet!
Geçen haftadan planladığım, enerjik hafta harika geçiyor. Umarım sizin de enerjik ve pozitif geçiyordur.
İlk fotodan başlıyorum efem.

Nora'nın Salı gününe tertiplenen Blogger buluşması Kordon'daki Alin's Cafede yapıldı. Göçmen kuşu olduğumuz zamanlarda, yurtdışında olduğum için ve bazı buluşmalara katılamadığım için arkadaşlarımı özlemişim.Annemin evine yakın diye İnci'yi annemde uyutup, buluşmaya bisikletle gitmeye karar verdim.
Birkaç yıldır bisikletimi kullanmadığım için verdiği özgürlük hissini de unutmuşum. Külüstür diyesim gelmiyor, hala canavar gibi.

Biraz ortamdan uzaklaşmak insana iyi geliyor, kendimi çok özgür hissettim özgüvenim yerine geldi diyebilirim. 1 kadehcik sıcak şarap içip bol bol kahkaha attık. Hoş bir akşamdı. Gutu'nun gözlüklerini çok sevdim ve hemen denedim..!

Dün akşam 8 arkadaşımızı İsviçre icadı çok çılgın bişey olan Raklet partisine davet ettik. Akşama dek herkes geliyordu ama hava çok soğuk diye 1 arkadaş hariç hepsi ekti. Eşimin bile işi çıktı, o bile yoktu çok komik :D Arkadaşım ve ben kürekleri doldurduk. Ben en az 7 kürek yedim o derece yani. Tavsiye ederim, ev partileri seviyorsanız kesinlikle 1 tane edinmelisiniz. Burada satışı var. Bu arada fotoğraf makinesinin tarih ayarını yanlış yapmışım, yani o foto 2009da ya da sabaha karşı 4te çekilmedi. :)

Bugün 3 sokak ötedeki canciğer kuzu sarması arkadaşım biriciğim Eren'le buluştuk. Karşıyaka çarşıda dolaşıp kahve içtik. Bol bol sohbet, muhabbet, şahane oldu. Pazartesi yürüyüşlere başlıyoruuuuuz.






6 yorum:

Matissera dedi ki...

Ne güzel, haftan dolu dolu geçmiş :) Buluşma da çok iyi oldu, baya uzun ara olmuştu hepimiz birbirimizi özlemişiz. Ya seni bisikletle gelirken görünce acayip hoşuma gitti, keşke heryerde bisiklet olsa :/
Racklette i ilk defa duydum ama çok ilginç geldi eğlenceliye benziyor.
Bir gün de Eren'li bi buluşma yapalım :)

pembe fiyonk dedi ki...

hehe bizim kızları görüyorum orada.. kızlar sizde beni görüyor musunuz :))

peonycim senide gördüümm :)harika bir akşam olmuşş:)

vintage peony dedi ki...

Sağol canım, bisiklete binmeyi çok seviyorum. Şimdi zor tabi bebeği bırakıp sürmek bence çok mümkün olmaz. Buluşalıııım.!

vintage peony dedi ki...

Sen geçen ayki buluşmada var mıydın? Ben seni görmedim ama, napiciz, bi sonraki buluşmaya sen de gel :)

banyosuyu dedi ki...

hayatta hiçbişeyi kıskandım şu izmir buluşmalarını kıskandığım kadar.
sırf bunun için izmire taşınasım var o derece.
çok seviorm hepinizi.

pinosh dedi ki...

negzel de buluştuk, sohbet ettik yauu :) doyamıyorum valla bu muhabbetlerimize :)

ayrıca bakıyorum da raklet partisi verilmiş, ohhh afiyet olsun valla. benim de var rakletim ama şimdiye kadar 2-3 kez kullandık. tembellik zor zanaat bacım :D öperim.