9.1.12

Tığ işi








Bir süredir tığ işi bereler yapıyorum. İnci'ye eşime, arkadaşlarıma örüyorum habire. Tığ işi şişle örmekten daha eğlenceli geldi. Şişle örünce daha yavaş ilerliyor, ama tığla şıkır şıkır uzayıveriyor sanki :) Bu ara bunlarla oyalanıyorum. Akşamları tv izlerken boş oturmaktansa, ortaya güzel şeyler çıkıyor. İnternette özellikle yabancı sitelerde çok çılgın örgüler var. Çeşit çeşit bereler, eldivenler ve atkılar.
Bi göz atın bakalım, ilham gelecek mi? :)

Piece-by-piece.net
Crochet-mania
Akillihayat.comDantelmodeller

4 yorum:

ayca dedi ki...

Bende kendimi örgüye vurmuş durumdayım,insana kendini iyi hissettiriyor..
yaptıklarında inci'ye pek yakışmıs maşallah,
ellerine sağlık..

noraashira dedi ki...

vintage'IM ONU BUNU BIRAK BİZ BU tombişi ne zaman seveceğiz? çıkıcam ekrandan sıkıcam yanakları o kadar canım çekti.

vintage peony dedi ki...

Ayça*
Evet kesinlikle çok iyi hissettiriyor, bu arada teşekkürler :)

NoraAshira*
Buluşalım aakıdeeş!! Sen İnci'yi sıkıştır ben Lal'i öpeyim, mıncırayım. Yapalım bi organizeşşın ;)

Kiraz Limanı dedi ki...

Maşallah İnci ne güzel büyümüş..Uuzn zamandır girememiştim bloguma sizi iyi görmek beni çok mutlu etti.Öpüyorum her ikinizi de..

Sevgiler
Yurdanur&Çınar