24.1.12

Tığ işi Battaniye

Günaydın millet!
Bugün herkes için iyi bir gün olsun. Daha önce tığ işi koltuk battaniyesi yapmak istediğimi yazmıştım. Renklerine bir türlü karar veremiyordum. Sonbahar renklerinin kışa yakışacağını, sarı-yeşil ve kahverengilerin sıcak hissettireceğini düşündüm. Yünlerini de biriciğimin beni götürdüğü lapa lapa yün dükkanından aldım. Motifin İngilizcede adı Granny Square diye geçiyor. Bizde sanırım kare motif deniyor ama emin değilim.

I-phone'larda bulunan Instagram programının efektlerini çok beğendiğim için ben de fotoğraflarda o etkiyi vermeye çalışıyorum.

Çektiğim fotoğraflar profesyonel değil ama fırsat buldukça oynamayı seviyorum. Nikon D5000 almıştım fakat özelliklerinin hepsini bildiğimi söyleyemem. Birgün imkanım olunca profesyonellerden kurs almayı isterim.
Fotoğraflarıma ''vintage peony'' etiketi koyup koymamak konusunda kararsızım. Sizce güzel birşey mi fotoğrafları etiketlemek?

3 yorum:

Meral Erdoğan dedi ki...

renkler ilginc olmus vinticim. hosuma gitti benim ama o fotograf etiketlerini sevmiyorum :)

Matissera dedi ki...

pek de güzel olmuş battaniyen :)
Vintym ben de etiket konusunda kararsız kalmıştım ama sonradan vageçtim hem uğraştırıyor hem de hoş durmuyor
ama profesyonel olarak yapınca gerekli olabilir onu da o zaman düşünücem :)

Elifinelizi dedi ki...

bayıllıyorum tığ işine resim çok hoş eskitilmiş :) inan isim yazma konusu tam bir muamma :S sanki yazılı olmasa daha iyi gibi . Ama ben koyuyorum bazen öyle ilginç bir durum :)