15.1.12

Tamamen maddesel.





  •  İnci Ester düzenli bir hayat seviyor, anladım. 3. aydan sonra bebekleri düzene alıştırabiliyormuşsun. Zaten tüm gün ilgilenmek, oyalamak gerektiği için en azından akşamları insan rahat bir nefes almak istiyor.
  • Tam iki senedir elime kitap alamadım bir türlü. Fırsatım olmadı desem yalan olucak tabi, ama içimden gelmedi. Tekrar okumaya başlıyorum, hemde hemen şimdi!
  • Akşamları örgü örmemek için kendimi zor tutuyorum. Gün içinde akşam olsa da örgü örsem diye düşünüyorum. Oturma odasında kullanmak için battaniye örmek istiyorum ama renklerine tam karar vermedim.
  • Haftalık plan yapmaya, sosyalleşmeye başlıyorum.
  • Daha çok fotoğraf çekmek istiyorum.
  • Doğumdan sonra, ayak tırnaklarımı çok kısa kestiğim için, bir tırnağımda batık oldu, biran önce  iyileşmesini istiyorum :(
  • Saçlarım çok uzadı, kurutmak ve şekil vermek çok zor oluyor. Kestirip kestirmemekte kararsız kaldım.
  • Blogu okumasını istemediğim arkadaşlarım da okuduğu için bazen sinir oluyorum.!
  • İzmir'li Blogger'lar buluşuyor efem!! Bir aksilik olmazsa ben de gideceğim, yuppi!!
  • Kışın en sevdiğim ev partisi : Raklette! Perşembe kürekleri dolduriciyiz.
  • Soyağacı yapmak istiyorum. Siz de isterseniz buradan bastırabilirsiniz.
  • Britney Spears'ın Criminal şarkısını çok beğendim.
  • Bitki çayı canavarıyım. Libya'dayken Minnoşcuğumla fincan fincan içerdik.
  • Püskevit ve fotoğrafı birleştiricem. Slogan var foto yok.

10 yorum:

my little world dedi ki...

Şimdi ben de gelip gidip sana akıl veriyorum ama söylemeden duramayacağım yine.bu tırnak batığı bende de oldu.Doğumdan sonra ayaklar falan büyüdü ya ben inat ettim eski ayakkabılarımı giymeye,sonra doktor fucidin diye bir krem verdi.sürdüm geçti,inanamadım.İnşallah sana da faydası dokunur..
bir de ilk resim ve cümle ne güzelmiş öyle.çalar feysbukta falan paylaşırım belki..(haber vereyim de sürüm sürüm sürünmeyeyim mahkemelerde:))

vintage peony dedi ki...

my little world*
Sağol, akıl akıldan üstündür geyiği yapayım ben de madem. Foto benim değil bu arada :)
Of sorma fucidin sürdüm 10gün geçti biraz, geçen yineledi. Dr gittim antibiyotik verdı. Kullanıyorum bakalım bu kez biticek mi kabus :S

pembe fiyonk dedi ki...

geçmiş olsun canım.tırnak batığı zordur.ayakkabı giydirmez adamı asosyal bile yapar :(
daha çook post bekliyorum canımmm :)

vintage peony dedi ki...

pembe fiyonk*
uf evet, isyanlardayım. postlar yavaş yavaş geliyoorr :)

khaleesi style dedi ki...

Merhaba blogunuzu yeni kesfettim .bebeginize masallah,.cok seker.birazdan uyenizim bende bloguma beklerim sevgiler:)
khaleesistyle.blogspot.com

vintage peony dedi ki...

Teşekkürler, sizin de blogunuz güzel.

Scissor Hands 81 dedi ki...

Bence kestir saçlarını değişiklik olur, şekil vermek ve kurutmka daha kkolay olur, omuzlara kadar kısalt bana kalırsa

julyet dedi ki...

üç aylık bebeğim var yeni doğum yaptım sayılır ve benide 2 tırnağımda batık var, okuyunca çok şaşırdım sanırım gerçekten ayaklar büyüyor ve eski ayakkabıları giyince oluyor ve bebeğim henüz 3 haftalıkken belime kadar olan saçlarımı gözümü kırpmadan omuz hizzasında kestirdim gerçekten rahatladım. tavsiye ederim sevgiler...

vintage peony dedi ki...

Siz kuaförsünüz galiba. Blogunuz çok ilginç ve enteresan.

vintage peony dedi ki...

Çok fena bişey, eğer iltihap gibi birşey varsa hemen doktora gidin derim. Saçlarımı kestirmeyeceğim sanırım :)