8.1.12

No more Acılı Çiğköfte mode!!!




Blogum Orhan Gencebay çalıyordu resmen. Çok sıkıldım. Acılar, zorluklar tamam anladık. Ama bi son vermek lazım bu depresyon hallerine şekerim.

Her bloga girişimde olumsuzluklar aklıma geliyordu. Baktım beni tokatlayan silkeleyen kimse yok. İSyan ettim, şimdi Küllerinden doğma zamanıdır çekirge dedim. Sonra da tamam dedim kendime :)

Yahu ben böyle bir insan değildim. Poliyannanın önde gideni, bardağın dolu yanını gören, bişey olmazz, relaxx tipinde bir insancıktım ben. Geçti gitti neyse. Artık önümde yepyeni bir yıl, güzel anlarla geçecek günler var. Şöyle balonlar, çiçekler olsun hep.

Sevgiler, öptüm şekerim

❤ ❤ ❤






10 yorum:

Matissera dedi ki...

aminn! vintym, bütün güzellikler senin olsunn! İnci gibi bir de güzellğin olduktan sonra aksi düşünülemez zaten di mi? :)

vintage peony dedi ki...

Matim çooook teşekkür ederim, kat be kat fazlası seninle olsun canımm.

Leah dedi ki...

Fotograftaki kitty'i mıncırmak istiyorum! :)

Bazen titreyip kendine gelmek güzel oluyor. İnsan ne olduğunu fark ediyor. Benim de ihtiyacım var aslında buna. :)

my little world dedi ki...

Çoğu yeni anne ayn dönemlerden geçiyor sanırım,aynı şeyleri kızım muhtemelen kızın kadarken ben de yazmıştım,ne ağlak bir blog sahibesi oldum ben böyle diye höykürmüştüm,silkindim kendime geldim.(mi bilmiyorum:)Ama kesin olan şu ki,bu şahlanma işe yaradı.Hiç değilse yazdığımdan utanmayayım diye pozitif olmaya çalışıyorum:)Umarım senin de işine yarar.Zor günler tamamen geride kalmasa da blogumuza güzin abla muamelesi yapmayıp,bugünlere dair güzel şeyleri de kaydedebiliriz inşallah:)Sevgiler

Rainbow Gatherer dedi ki...

bu kadar şirin bir bebişin varken zaten bunalım olmak ayıp olur :)

http://rainbowgatherer.blogpot.com

Rainbow Gatherer dedi ki...

bu kadar şirin bir bebişin varken zaten bunalım olmak ayıp olur :)

http://rainbowgatherer.blogpot.com

GUTU dedi ki...

ha şöyle yahu! içim açıldı bak şimdi.. ne kadar güzel çıkmıssınız ana kız resimde.. öpücükler ikinize de!

vintage peony dedi ki...

Leah*
İsyan, isyan nereye kadar demi :)

my little world*
Bazen dibe iyice batıp yerden güç alarak kalkmak gerekiyor belki de. Yazınca mecbur gibi oluyosun bi de bak o doğru :D

Rainbow Gatherer*
Ayıp oliy diyosooon :P

Gutu*
Sevindim hihihih
öpücüksss

banyosuyu dedi ki...

haahh işte bu. sana da bu yakışır vintim.
biz de sizi öperiz.

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir siteniz var, hazırlayanların ellerine sağlık. Benim internette dolaşırken bulduğum http://www.tabloal.com diye bir site var, sizlerle paylaşmak istedim :)