26.12.11

Karınca gibiyim


Peh.
Buzdolabının derin dondurucu bölümüne, yiyecek istifi yapmaya başladım. Karınca misali.  Şuursuzca paketliyorum diyebilirim. Nohut, sigara böreği, kaşar peyniri, köfte bilmemne.. Gelecekte onları yiyebilecek miyim çok merak ediyorum. Gurbet kuşu gibi oldum malumunuz. Yaklaşık 2hafta önce döndük İzmir'e. Valizleri boşalt, temizlikti, yerleştim derken zaman geçiveriyor. Tam yerleşemiyorum bir türlü, sanki zırt diye valizleri toplayıp gidivericez gibi geliyor.

Evimde vatanımda olduğum için çok mutluyum, ailem, dostlarım, sevdiklerim yakınımda. Buraya aidim ben. Bazı şeyler için insanın biraz sabretmesi gerekiyor o kadar..

Azerbaycan maceramız Trablus'takinden uzun sürdü aslında. Trablusta savaş curcunası ben gittikten 10 gün sonra başlamıştı. Şükür Azerbaycan'da herhangi bir savaş olmadı, ama bu kez de biz orada yapamadık. Sevemedim orayı, kendime sevdirmeye çalıştım biraz. Önceki postumda bahsetmiştim, gidişimi 2 acı olay yüzünden ertelemiştim. Keşke gitmeseydim dicem ama diyemiyorum. Geldi geçti bu da işte.

Sabırsızlıkla 2011 yılının bitmesini bekliyorum. Geçen sene tam bu zamanlar Doğuş Bayramını(Noeli), Yılbaşı gecesini doyasıya yaşayıp, umutlarla girmiştik yeniyıla. Güzel şeyler olmadı değil, en güzel armağan İnci'mizdi, savaştan sağ kurtulmamız da büyük bir şey tabii ki. Nedense derin dondurucudan konu taa nerelere gitti. Ben de biraz yazıp rahatlayayım istedim.

2012 yılının sizin için huzurlu, mutlu, sağlıklı ve başarılı geçmesini çok çok içtenlikle diliyorum.

Bir de Dünya'da Barış olsun istiyorum. ;)

Sevgiler ❤ ❤ ❤









2 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

Nereden bileceğiz ki yaşadıklarının bıraktıklarını . belki azda olsa anlamaya çalışırız .'' Dünyada barış '' cümlesi güzellik yarışmalarında :S duyduğumuz ,bir çoğumuz için anlam ifade etmiyor.
Neyse
umarım 2012 herkesiz gönlündekilerini verir herbirimize ve sanada ve kuzucuk İnciyede

Matissera dedi ki...

Vintymmgeçen sene bu zamanlar FNO'daydık, yılbaşı için elbise bakmıştın. Ne çabuk geçti zaman, genel olarak 2011'den pek hoşlanmadım desem de değişimlerin başlangıcı gibiydi. Sizin Tr'ye dönmenize de çok sevindim. Burada sevdiklerin ve ailenin yanında eminim ki daha mutlusun. Her yeni gün gibi, her yeni yıl başlangıcı da içimize umut tohumları ekiyor. Umarım 2011'in kötü günlerini unutturacak kadar güzel bir yıl geçirirsin. Benim bu yıldan bir de isteğim var ikimiz için :) Umuyorum bu yıl çok daha sık görüşürüz, burada olman arkadaşlığımız pekiştirmek için daha iyi bir fırsat yarattı.
Bol temennili ve uzun bir yorum oldu biraz :)
İnci'ni de seni de çok çok öptümm ^_^