14.11.11

Bizim Ev


  • Bu bizim evimiz çok tatlı, bayıldım.
  • Buası 2 saat ileri.
  • Doğduğun değil doyduğun yer demişler. Doğruymuş.
  • İnsan herşeye her koşula alışıyor, ilginç.
  • Küçük bir kasabadayız. Gezecek pek bi yer yok. Birkaç dükkan ve marketler var sadece.
  • Didim ve Libya'da yaşadıktan sonra Azerbaycan soğuk gibi geldi. Karlar felan.
  • Kar insanı mutlu ediyor yahu :)
  • Burda herşey organik herşey! İşte bu süper dostum!
  • Çok şükür bir komşum var artık. 3 yaşında kızı var pek şeker.
  • Evlendirme programlarına sardım bu aralar, çok sıkıldığımı öyle anlıyorum ancak.
  • Kendime kitap getiremedim, eşimin kişisel gelişim kitapları var, boooriiing books man!
  • Yün-mün alıp bişiler mi örsem, napsam ki?
  • Doğumdan 1sonra 10 kg gitmişti, şuan nasıl bilmiyorum ama veriş hızı epey yavaşladı gibi.
  • Karın bölgesine çalışmam gerek, yani spor yapmalıyım.
  • Bayram tatilinde Battodol'la birlikteydik. Bize Bakü'yü gezdirdi. Bakü çok gzel bir şehirmiş hakkaten. Misafirlik sırası onlarda :))


13 yorum:

banyosuyu dedi ki...

ayyyy çok şirinmiş bu evv.
bayıldım. herşeyi organik yiyecek olmanıza da ayrıca bayıldım.
ne şanslısınız.
güle güle oturun çekirdek aile.

Hayat ve Kurabiyesi dedi ki...

Oyy çok güzel evvv... sağlıklı, mutlu, huzurlu olarak hep birlikte yaşayın bu şirin yerde..
Komşu bulmanada çok sevindim.. Birde eğer becerebiliyorsan renk renk yünler edinmeni isterim gerçekten sıkıntını alacaktır.. İnci'yi öptümmmm

Matissera dedi ki...

vintym evinize bayıldım, çok şirin!
inşallah çoook mutlu anılar birikir orada.
tabi o kadar sıcaktan sonra kara alışman zor olmuştur :)
bol bol oranın fotoğraflarını çek merak ediyorum orayı :)
valla ben de işsiz oturmaktan sıkılmak üzereyim, bütün gün tv de sadece evlendirme programları var :)
ben yün aldım geçende kazak örüyorum :D sıkıntıdan hehe sen de ör vintym, madem soğuk oralar
kiloları da verirsin farkında bile olmazsın hiiç merak etme am aelbette sporunu yap, seni çok seviyorum, canım blogger arkadaşım, inci'yi de benim yerime öpüver <3 <3 <3 ^_^

vintage peony dedi ki...

Banyosuyu*
Sağol canımm <3

Hayat*
Sağol Hayat'cığım, umarım yüncü vardır buralarda :)

MAtim*
Sen tadını çıkarmaya bak, tabi alışkınsın çalışmaya, afallıyo insan ama şimdiye dek ertelediğin herşeyi bol olan boş zamanlarında yapabilirsin.
İnşallah güzel anılar birikir matim. foto çekicem madem istiyosun. benim de canımm blogger arkadaşım, öperim tabi muck

Meral Yıldız dedi ki...

cok istedim simdi orada olmayi :)
ver adresi hemen yollarim ben sana istedigin kitaplari... öpüyorum.

battodol dedi ki...

aaa çok güzelmiş ya bu ev, hele karların içinde ne güzel olmuş :)sen bu evi aralıkta bi güzel süslersin şimdi.

iyi ki geldiniz ya çok mutlu olduk, biz de gelcez de bi kaç hafta pazarlarları da çalışacakmışız :/üffff

ya niye benden kitap almadın ben de dolu vardı, inci kuzumu üpüyorum kocamenn

Adsız dedi ki...

Selam,herhalde 25. defa felan oldu bakalı bu guzel eve.Enteresan bır sekılde bana muthıs bır huzur verıyor.Umarım sızede tum acılarınızı unutturup mutluluklar sunar bu guzel ev...

Sevgılerımle, yeşim

vintage peony dedi ki...

Meral Yıldız*
Çık gel şekerim sabah kavesine :)

Battodol*
Yatcaz kakcaz yatcaz kakcaz gelceniz demi :)

Yeşim*
Hadi ya :) çok sevindim, umarım öyle olur sağolun..

darkolivee dedi ki...

tüm gün boyunca karın içinde o şirin eve bakabilirim, harika yaa...
neden türkiyede yok böyle evler :(

Berna dedi ki...

nice!

♥birkiüç♥ dedi ki...

bloğa girdim bu evi gördüm.direk kanım ısındı:) blogta ne olduğu o an umrumda değildi evin içine gireyim dedim bi bakayım neler olacak bu evde:) takibe aldım.şimdi baktım da içerikde okunası;)

vintage peony dedi ki...

Dark olive*
Çatıda kar birikmesin diye böyle sivri inşaa ediyorlarmış dipnotçuk :)

Birkiüç*
Sağol, içeriği de beğenmene ayrıca tşkler, sevgiler.

Ayfer dedi ki...

Merhaba
Blogunuzu yeni gordum, bende gecen Nisan'dan beri Baku'deyim.
Size bebeginizle birlikte 2012'nin mutluluk, huzur, guzellik, sans getirmesini diliyorum.