30.10.11

Yeni Ülke, Yeni hayat



Selam!
Birkaç haftadır yazamadım. Yazınca belki hissettiklerimi dışarı atıp, unuturum ya da yazmak biraz merhem olur yaşananlara diye düşünüyorum..


Doğumdan 1-2 hafta önce eşim iş için Azerbaycan'a gitti. Ben de doğumdan sonra gidecektim. Eşim yanımda olmadan hiçbirşeyin kolay olmayacağını biliyordum. Yaparım, üstesinden gelirim herbişeyin diyerek kendimi inandırmaya çalışıyordum. Ama yaşayınca çok farklıymış.

Eşim doğumun ertesi günü 1 haftalığa gelebildi sadece. Ben lohusa sersemliğinden zaten bişey anlamadım. Onu yolcu ettik, ben onun yerine görev başına geçtim. Faturalar, ödemelerin gecikmesi, elektriklerin kesilmesi, alışverişler, aileler, ölüm ve kaza.. Tam bir sinir ve üzüntü harbi yaşadım. Herşeyi dengede tutmak çok önemli tabi, ama yalnızken ve bir de bebek varsa çok zor oluyor. Biran önce eşimin yanına Azerbaycan'a gideyim istedim ama mümkün olmadı. Bir atasözü var ya; ''Sen plan yaparken Tanrı gülermiş'' diye. Benim de öyle oldu.

Şu gün gidicem diyorum, babacığım vefat ediyor, gidişimi erteliyorum. Öbür gün gideyim diyorum annemle valizleri hazırladığımızın ertesi günü annem ve küçük kardeşim trafik kazası geçiriyorlar, yine gidişimi erteliyorum. En sonunda 28 Ekim cuma günü Azerbaycan'a gelebildik.  Tüm bunlar yaşanmışken ne kadar şanslı olduğum aklıma geliyor. Tanrı'nın lütfu. İnci o kadar sakin ve huzurlu bir bebek ki. Onca üzüntü, koşuşturmanın arasında beni hiç üzmedi tatlı kızım. Hep uyudu. O uyudu ben uyudum, o uyudu ben dinlendim, sakinleştim. İnci acılarımı da, üzüntülerimi de dindirdi.


Bugün Azerbaycan'daki 2. günümüz. Çok soğuk bir ülke. (Libya'dan sonra yadırgıyor insan tabi :) ) İlk gün evin kaloriferlerin çalışmaması ve evin pis olması biraz sıkıntılıydı ama bunlar diğer yazdıklarımın yanında devede kulak kaldı. ISınma ve temizlik hemen  o gün çözüldü neyse ki. Şimdi evimiz çok güzel hem sıcacık hem de tertemiz :)
Evden hiç çıkasım yok 1 ay çıkmasam beynim ancak dinlenir gibi geliyor. Çok yorulmuşum yahu...

Bu kez annemden ayrılmak zor geldi nedense. Belki anne oluşumdan kaynaklanıyor olabilir. Mesela Libya'ya giderken böyle kötü olmamıştım. Ama şimdi annemi çok özlüyorum. İZmir'deyken 7-24 telefonla görüşüyorduk, 1 gün görmesem çok özlüyordum. Şimdi skype'dan konuşuyoruz habire. Zırt pırt arıyoruz, bak şunu söylemeyi unuttum ya da napıyon diye aradım diye herşeyi bahane edip arıyoruz. Seni çok seviyorum annemm!! Sana bişey olmadığı için çok mutluyum.

 Havadisler şimdilik böyle.

 Sevgiler.. ❤ ❤


7 yorum:

Karadut dedi ki...

Çok zor zamanlar yaşamışsın:( Başın sağolsun , geçmiş olsun.. Bir de başka bi ülkeye taşınmak alışkın olunsa da zordur eminim. Diğer yandan minik kızınla, çekirdek ailenle yeni bir başlangıç da yapmış oluyorsun. Dilerim mutlu olursun:))

ELFony dedi ki...

Çok zor yaşadıkların.. Ama anne olmak birçok sıkıntı karşısında daha dik durmayı sağlıyor.. İyiki bebeğin var.. Hep böyle mutlu ve huzurlu olsun.. Başın sağolsun..

Sevgi dedi ki...

ay canım neler olmuş öyle.. baban için çok üzüldüm.. başınız sağolsun.. allah sabır versin..annen ve kardeşine de geçmiş olsun.. allah bi daha göstermesin.. eşinle kavuşmanıza sevindim.. herşeye yeniden başlamak güzel olur bazen.. allah bundan sonra ömrünüzü güzel eylesin..

Kiraz Limanı dedi ki...

Merhaba,
Öncelikle çok geçmiş olsun ve başın sağolsun..

Bazı şeyler böyle üst üste geliyor benim de doğum yaptığımın ertesi günü babam yoğun bakıma kaldırılmıştı.Annem babamın yanında kaldı hastenede tek başıma kalmıştım eşim de babamın yanındaydı..Seni çok iyi anlıyorum..

İnci adı gibi inci gibi görünüyor.Sağlıkla sıhhatle büyütelim bebeklerimizi..
Tekrar tekrar geçmiş olsun ve Allah kavuştursun..
Sevgiler,
Yurdanur

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

gitsin karbaulutlar üzerinizden çabucak. Orada çok mutlu olun. Ve minik enfes tatlı.Masalllah ona!

vintage peony dedi ki...

İyi dilekleriniz için çok çok teşekkürler, iyi ki varsınız.

Hayat ve Kurabiyesi dedi ki...

Şu bir ayda neler yaşamışsınız :( Hepsi için çok çok geçmiş olsun.. Şu tatlılığa bakarmısın ya insan böyle bi güzellik karşısında nasıl bayrakları indirir ki... İnci için güçlü olman gerekiyordu ve sanırım sen bunu başarıyorsun.. Ohh inci hanım babacığınada kavuştu.. (Maşallah)