11.8.11

Pilates Topu Gibiyim


Evet yanlış görmediniz!!!! Daha 33. Haftadayım ve topaç gibi oldum. Yakında yürümeme gerek kalmayacak yuvarlanarak da gidebilirim heryere :)

Bir önceki postta bahsettiğim 'nefes alırken zorlanma' sebebini öğrendim. Şekerim çok yükseldiği için meyve bile yesem çarpıntı yapıyor. Dün tekrar şeker yüklemesi yapışldı bugün sonucunu alıcam ve doktorum perhiz verecek.Gebelikten önceki zamanlarda tatlılarla pek aram yoktu, mesela önüme baklava koysalar 1 ya da 2 tane yerdim. Ama şimdi 1kg verseler hepsini hüpletebilirim. Önceden şeker hastalığı ile ilgili bir problemim yoktu, hamilelikte olan bir hastalıkmış. Ayrıca şekerin yüksek çıkması normal doğumu da riske atıyor.

Birkaç gün önce Doktorla telefonda görüşünce moralim çok bozuldu. Bugün biraz daha iyiyim, yani en azından umutluyum diyelim. Önümde 1.5 ay gibi bir süre var ve kilomu kontrol edersem sonuç güzel olur.




14 yorum:

Sevgi dedi ki...

ayy çok cici görünüyorsun.. e az kalmış allahın izniyle çabuk geçsin inşallah..şeker mevzusunu çok düşünme.. perhizle çözülüverir.. allah yardımcın olsun..

SvGLove dedi ki...

VintagePeony cook seker bi hamile olmussun! Ondan mi seker problemi cikti acaba:)
Ama ne az kalmis, hadi hayirlisi;)

Mayni dedi ki...

ahaha bence çok şirinsiniz :) çok yakışmış hamilelik zaten az kalmış son zamanları yuvarlanarak geçirirseniz de sorun olmaz :) aman sağlığa dikkat kara yemiş diye bir meyve var şekeri hemen düzenliyor ondan almanızı tavsiye ederim vişne-kiraz benzeri ama çok tatı değil mayhoş :)

Matissera dedi ki...

hiç moralini bozma, herşey yoluna girer, biraz kendini tutarsın, bebiş doğana kadar, ondan sonra zaten canın istemeyecek, ah bu hormonlar :))

Kiraz Limanı dedi ki...

Çok tatlı görünüyorsun benim de karnım epey büyüdü.Yatakta yuvarlanarak dönüyorum eşim bana şişman kemancı diyor :)

Şekerine çok dikkat et..Benim doktorum bol bol karpuz yememi önerdi.Hiç canını sıkma bu dönemde olur böyle şeyler..Öpüyorum yanaklarından :)

Yurdanur..

banyosuyu dedi ki...

oyy yesinler o göbüşü vintt.
çok geçmiş olsun. neyse bayağı az kaldı. geri sayım başlasın.

benim de haftaya şeker kontrolum var. inşallah yoktur bişi. hamile kalmadan önce hergün 1 kg çikilat yiyordum. şimdide 1kg yiyorum. hiç abartmadım yane :P

banyosuyu dedi ki...

bu arada hani kızlar ekşi seviyordu anacım? bizimkiler tatlıcı çıktı :)

banyosuyu dedi ki...

ya bir de fazla oluyorum biliyorum vintçim ama acemiliğime ver.
o kadar büyüynce taşıması da zor oluyor mu?
en çok korktuğum şeylerden biri de.
taşıyamayacakmışım hep düşecekmişim gibi geliyor bana :/

pembe fiyonk dedi ki...

ayy maşallah çok güzel bi enerji yayıyorsun resimde ve de çok güzel görünüyorsun canım.inşallah şekerle ilgili bir problem çıkmaz.bu dönemde allah kolaylık versin canım <3

MISSRED dedi ki...

Ben 30 kg almıştım 20 sini verdim, biraz kassam onu da verir hatta daha bile ince olabilirdim. Ancak doğumdan sonra da tam gaz yemeye devam ettim:))) Doğum kiloları çok hızlı gidiyor ama doğumdan sonra süt yapsın diye yediklerin kalıyor. BOL BOL SU ve çok yeme değil dengeli beslenme SÜT yapıyor:)

battodol dedi ki...

hadi vint az kaldı geliyo bebiş, biraz dikkat edersen normale döner herşey sen sakın bozma moralini, öpücükler :)

vintage peony dedi ki...

Sevgi*
Teşekkürler Bugün diyete başladım, hadi bakalım :)

Svglove*
Hehehe :D çok teşekkürler

Mayni*
Teşekkürler şu kara yemişi bi araştırayım, mayhoş severim ;)

Mati*
Ah aahh :))

Kiraz Limanı*
Teşekkürler,eminim benim karnım kadar büyümemiştir :))

Banyosuyum*
Abartma benim gibi.
O tezi çürütürcesine yedim resmen ben de aynen. Bir kez yarım limon kemirdim o da kız bebğin hatrına.
Göbüş o kadar şişince bazen baş dönmesi oluyo, benim 1 haftadır yürürken belime baskı yapmaya başladı bi de. 3. trimester suck anacım :D

Pembe fiyonk*
Teşekkür ederim canım, eminim sen de çok tatlı ve şık bir hamile olursun :)

Missred*
PEki normal doğum mu yaptın? Benim tek korkum normal doğumu riske atması. :S

Battodol*
Sağol canım, ha gayret diyom ben de :)

MISSRED dedi ki...

Son ana kadar normal doğumdu, normal doğum olsun diye erken gelmesi için bile dua ettim ama 4 kilo olduğu için riske atmak istemedi kimse, öyle büyük baskı yaptılar ki yenildim açıkçası. Haftasını da tamamlamıştı ve hala hiçbir belirti yoktu. Ben alınan kilonun normal doğumu etkileyeceğini düşünmüyorum, kilolu insanlar normal doğuramaz diye bir şey yok sonuçta. Ancak bu kilo vermelerin kesinlikle normalle-sezaryenle alakası yok. Yoksa ben ilk 1 ayda 18 kilo veremezdim. Rahat ol şimdi, istersen doğumdan sonra hepsi gider:)))

Hayat dedi ki...

huuuuuhhhh huuuuuuuu ! canım şaka gibisin maşallah size.... :)) Çok şaşırdım ya uzun süredir bu kadar tatlı göbüş görmemiştim. bende 13 haftalık hamişim canım hep istiyor azar azar yemeğe çalışıyorum. bırakırsam biliyorum tutamazlar :)) Bu arada çok hoş görünüyorsun maşallah..