8.8.11

Patchwork Bebek Battaniyesi


Pampişlerim merhaba!!
Biliyorum Hilal Cebeci'ye gıccık oluyoruz hepimiz ama insanın bazen söyleyiveresi geliyor :))
Haftanız nasıl başladı bakalım. Benim biraz hareketli geçecek gibi. Belki haftasonu bebek partisi yapabiliriz. Bugün çok çabuk yoruluyorum ve nefes alırken zorlanıyorum. İstirahat edeyim en iyisi biraz..

Birkaç hafta önce  hazırlıklarına başladığım Patchwork-Kırkyama el işi battaniyeyi bugün bitirdim. Parçaları kesip dikmem 1 günümü aldı, başka bir gün de arka kısmını diktim. İçine metre ile satılan elyaflardan koymak istedim. Sıcaklardan dolayı Kemeraltına sıklıkla gidemediğim için anneme aldırdım.

Elimdeki fazlalık kumaşları değerlendirdim. Bazen bakınca Cingen pazarı gibi geliyor bana. Eğer içime sinmezse pembe çiçekli ve beyaz karışımı kumaşlar alıp yenisini yaparım.

Siz renklerini nasıl buldunuz?

6 yorum:

simple present tense dedi ki...

ben çok beğendim hayatım ellerine sağlık.seviyorum ben bu olayı.
bu kadar çabuk bitirmeni beklemiyordum açıkçası..üstün bir performans göstermişsin zaman konusunda..alkışş alkışş

Elifinelizi dedi ki...

aa ooooo ciddi emek . takdirlik bir sabır örneği ellerine sağlık pek bir hoş olmu :)

Adsız dedi ki...

Yorganlama yaparsanız dah hoş duracaktır.
HaCO

banyosuyu dedi ki...

ee ben de bu kadar çabuk biteceğini düşünmemiştim.
bir de ne kadar minik minik çalışmışsın. tam sabır işi valla.
eline sağlık.
çok güzel olmuş bence.

Hayat dedi ki...

Bravo sana :) Ben ilk halini gördüğümde bitermi diye düşünmüştüm çünkü kumaşları çok küçük kesmiştin.. Gerçekten helal olsun büyük emek işi.. bende yapmak istedim gelecek bebeğime.. biraz havalar serinlesin bünyem alışsın deneyeceğim.. REnklere gelince oldukça sevimli duruyor. Patchwork dediğin böyle olmalı renk renk desen desen... Sakın kendine haksızlık etme eminim prensesin severek örtünecek ve oynayacaktır renkleriyle.. :)
Sevgilerle..

Kiraz Limanı dedi ki...

Eline sağlık pek güzel olmuş..Fazla yorma kendini malum bu son aylarda hemen yoruluveriyoruz..İyi dinlenmeler..
Yurdanur