1.8.11

Hamile saçı : Topuz





Herkese iyi haftalar.
Haftanın ilk günü nasılsınız bakalım? Siz de benim gibi sıcak havadan buharlaşmak üzere misiniz..
Bugün Twitter'da sevgili Doorstepping'in güzel haberini aldık. Birkaç saat önce biricik kızı Lal'i kucağına aldı. Mutlu ve sağlıklı ömür diliyorum.

Hamile saçı ya da topuzu diye birşey yok aslında. Hamileliğim son ve sıcak basmalı dönemleri enn sıcak zamana denk geldiği için saçlarımı şöyle dümdüz fönleyip savuramıyorum :) Malesef kavurucu sıcaklarda yapılabilecek sadece 2 model var ya topuz yapabiliyorsunuz ya da  at kuyruğu.  Ben bu iki modelden çok sıkıldım ve alternatiflere bakarken kolay ve farklı topuz yapımı ile ilgili bu videoyu buldum.

Umarım hoşunuza gider. ❤ ❤ ❤

5 yorum:

GUTU dedi ki...

ne güzel vityoymuş! çok faydalı oldu bebikim.. muck!

Adsız dedi ki...

ilkini denedim ama hepside kolay ve güzell süperr

♡♥ LucY ♥♡ dedi ki...

Video uzun olduğu için izleyemedim ama aynen saçlar hep tepeden topuz bu aralar, başka modele tahammülüm yok:)

vintage peony dedi ki...

Gutu*
beğenmene sevindim bibeh :))

Adsız*
Ben de üşenmeyip denicem :P

Lucy*
:)

Matissera dedi ki...

ilkini yaptımm hemenn, çok güzel olduu ^_^