15.7.11

Ne yedim?


Birkaç gün önce annemde yediğim ve tadına bayıldığım bu sağlıklı çorbadan bugün ben de pişirdim. Çorbanın A'dan Z'ye her çeşidini çok sevdiğim için bu tarifi de hemen yapıp paylaşmak istedim. Yapması çok basit olan bu çok hafif ve bol lezzetli çorbayı hemen siz de denemelisiniz.

Malzemeler :

1 Kabak
1 Havuç
1 Soğan
2 Ymk K. kalın bulgur
2 Ymk K. kırmızı mercimek
1 Tavuk bulyon
1 Çay K. nane
Tuz-Karabiber

Hazırlanışı :

Sebzeleri küçük küpler halinde doğrayıp, yıkanmış bulgur, mercimek ve diğer malzemelerle birlikte tencereye koyun üzerini 2 parmak geçecek kadar su ekleyip pişirin.
İşte bu kadar!!
Dilerseniz servis sırasında pul biber ekleyebilirsiniz.

Afiyet olsun

2 yorum:

esinspiration dedi ki...

ohh..afiyet olsun,yarasın bebişe :) adı ne bu çorbanın? ben de çok severim de..denerim mutlaka :)

Matissera dedi ki...

Bayılırımmm sebze çorbasınaa, mmh afiyet olsun, esinspiration'la hemen deneyelim biz de :D