19.7.11

Haftasonu ve evdeki enn sevdiğim köşe


Selam!
Haftasonunuz nasıl geçti bakalım? Umarım harika geçmiştir. Benim haftasonumun epey yoğun geçtiğini söyleyebilirim. Cuma günü Nişan, Cumartesi arkadaşımızın Fasıl eşliğinde doğumgünü, Pazar ise Aydın'da bir köy düğününe gittik. Köy düğünü deyince benim de kafamda yemekli, geleneksel kıyafetli düğünler canlansa da bu düğünün şehirdekilerden hiç farkı yoktu. Hanımlar birbirinden şık elbiseler giymişti, düğün pastası da gayet hoş görünüyordu.
Bebeğim için çalgılı çengili geçen 3 gündü. Doğduktan sonra tempoya alışmakta zorluk çekmeyeceğini düşünüyorum :)

**

Evimden çektiğim fotoğraflara gelince; İster okuma köşesi deyin ister bakma köşesi.
Salonun en kör ve güneş almayan bölümünü açık renk aksesuarla aydınlık katmak istedim. Kafesi Paşabahçe'de görür görmez bayılmıştım. Bir sonraki gidişimde daha fazla dayanamayıp satın aldım. Boş olan kafesin içine bahar çiçekleri ve kuşlar koyarsam güzel olur mu dedim. Dün kemeraltına gidip çiçekleri aldım, kuş bulamadım ama bende zaten bu kumruların olduğunu unutmuşum. Bence çok sevimli oldu. Sizce nasıl olmuş? Sevdiniz mi?

5 yorum:

banyosuyu dedi ki...

şahane olmuş vint.
merak ettim o kafes öyle paslı gibi eski gibi duruyor. öyle mi satılıyordu paşabahçede?
öyleyse süper çünkü.
çok doğal.

battodol dedi ki...

ooo bayıldım valla çok güzel olmuş vinty, çerçevelerin de ne güselmiş öyle :)

Matissera dedi ki...

ay harika olmuşşş! sen yaparsın da olmaz mı? bayıldım bayıldımm!
*ben de cmtsi günkü doğumgünüm şerefine pazar günü deniz sefası yaptım sonunda, yani kötü geçti desem yalan olur :P

gözde'nin gözünden dedi ki...

e hani resim yok mu ? merak ettim köy düğününü !

vintage peony dedi ki...

Banyosuyu*
Evet o şekilde satılıyo. Annem eski ve paslı şeye para verdim diye tatava yaptı bi ton :D

battodol*
sağol cınım :)

Matim*
çok iyi yapmışsın, süper

gözde*
resim çekmedim malesef :S