20.7.11

Bebek Odası Hazırlıkları




Bebek odası hazırlıklarımız henüz bitmedi. Sadece odasını boyadık ve yatağı kuruldu. :) Biraz ağırdan almakta sakınca görmüyorum çünkü miniği Eylül sonunda bekliyoruz yani daha 2 ay gibi bir süre var.

Önceki posttaki yorumlardan etkilendiğim için fikirlerim biraz değişti diyebilirim :)

Üstteki 2 fotoğrafın hangi siteden olduğunu bilmiyorum. Fikirler çok hoşuma gitti. Son fotoğraftaki çiçekler keçe ile yapılmış. Yapılışını öğrenmek isterseniz its the little things bloguna bakabilirsiniz.

2 yorum:

Matissera dedi ki...

Bence ilk fotoğraftaki oda çok soğuk, negatif bir etkisi var ama 2. fotoğraftaki daha sıcak, çünkü ahşap ve sıcak tonlar var arada, diğeri de renkler değişirse güzel ama :)
bakalım sizinkinin odası nasıl olacak annesi? :)

Kiraz Limanı dedi ki...

Sevgili Poeny,

Bebeklerimiz yakın günlerde dünyaya gelecek:) Umarım iyi gidiyordur herşey..Ben daha karyolasını kurmadım.Aldıklarımız bir köşede duruyor..Güzel haberlerini bekliyorum

Yurdanur