5.7.11

Akrilik boya denemesi


Önce-Sonra projelerini çok seviyorum. Bu hafta bebeğin odasını boyamak ve düzenlemekle geçeceği için sıklıkla böyle postlar girebilirim. Hem fikir alışverişi hem de ilham almanız açısından faydalı olacak.

Akrilik boyayı daha önce hiç kullanmamıştım. Uygulaması çok kolay ve pratik oldu. Elimdeki eski bir seramik çaydanlığın rengini çivit mavisi rengine boyadım. Mutfağımın renklerini çok sade bulduğum için birkaç tane çivit mavisi aksesuar karıştırmaya karar verdim. Kırmızı pötikareli desene mavinin tonların çok yakıştığını düşünüyorum.

5 yorum:

Matissera dedi ki...

ay harika olmuş, ellerine sağlık vintyymm! ^_^

Adsız dedi ki...

mahvetmişsin güzelim çaydanlığı :/
sinem

Aslı dedi ki...

şahane olmuş ellerine sağlık!!
ben de sprey boyalarla bişeyleri boyuyorum bu aralar
çok keyifli:)
çivit mavisi züpper olmuş alkışşş

Elifinelizi dedi ki...

yeni rengi çok güzellll:D

Müge Hestbaek dedi ki...

boyalarım nerde???