8.6.11

Suç ortağım


Bu sabahki kahvaltımda müsli ve kuruyemişler vardı. Hamileyken formuma çok dikkat ediyorum gibisinden göz boyamak değil niyetim aslında.
Doktor kontrolüne gitmemizin üzerinden neredeyse 1 ay geçti. Doktorum 1ay içinde 2,5 kg aldığım için kızıyordu bana 5 kgyi duyunca ne yapacak bilemiyorum :S Normalde tatlı ile aram çok iyi değildi ama ne olduysa 2-3 haftadır resmen krizlere girip tatlılara saldırıyorum. 1 gün içinde kazandibi,lokma,aşure,tahin-pekmez yedim. Kendime inanamadım. Hamile olmasaydım kendimden utanırdım ama şimdi karnımda bir suç ortağım var :)Yavrum benim, ye bebeğim vitamin olsun, can olsun emi..

**

Twitter'i çok fazla sevmiyorum. Pek samimi bulmuyorum nedense işte. Zaten Twitter çıkalı Blogger'da ortaklık bozuldu. Türk blogların yerlerinde yeller esmeye başladı resmen. Türkçe blog okumak istiyorum!




15 yorum:

Kiraz Limanı dedi ki...

Sevgili Peony,

Aman o tatlı krizlerine dikkat et..Benim de başıma geliyor azar azar yiyorum tatlıları..

Bugün şeker yüklemesi yapıldı bana,sonuç oldukça iyi çıktı..Eğer yaptırmadıysan ihmal etme oldu mu..

Sevgiler,

Yurdanur

banyosuyu dedi ki...

biz de sizi okumak istiyoruz vintçim ama senin de sesin soluğun çıkmıyor fazla.
bir ayda 5 kilo alabilme lüksünüz ne güzel ya. ben bütün hamileliğim boyunca 5 kilo alabilicem ancak heralde :P

♡♥ LucY ♥♡ dedi ki...

İlk aylarda ben de abartmıştım tatlı yemeyi ama şimdi 28. haftamdayım, o kadar yemiyorum. Kilo alışı olarak ben de 4 ve 5. aylarda kilom birden uçmuştu. O yüzden endişelenme normal, zaman geçtikçe toparlanıyorsun. Bu arada müsli karışımına bayıldım, çok sağlıklı

vintage peony dedi ki...

Kiraz Limanı*
Ben de sonuçları bgn aldım ama doktora haftaya göstericem. Ben de azar azar yesem daha iyi olucak tabi :)

Banyosuyum* SimplePresent söylüyodu sanki banyosuyu ve hesi hamile mi filan diye. Ayy çok sevindirik oldum şimdik. Kaçıncı haftadasın? oyyy yerim sizi :))

Lucy*
Oh be yandaşlar olunca insanın içi açılıyo :) Aslında korkuyorum daha 3 ay var yani bu göbek ne kadar büyüyebilir diye kara kara düşünüyorum bazen. :)
Müsli taze meyveli ve dondurmalısına da bayılıyorum tavsiye ederim :D

banyosuyu dedi ki...

15. haftaya girdim.Aralıkçı olacak bizimki büyük ihtimal. haftaya gidip cinsiyet bakıcaz ama herkes erkek olduğundan çok emin :)
neredeyse hepimiz 2011 annesi olucaz ya negsel oldu dimi?
sen de daha çok yaz bak bir sürü meraklı anne adayı var burda :)

vintage peony dedi ki...

Banyosuyu*
Hım ilk aylar çok masum geçiyor, kilolar sonra başlıyo :D
Amanin daze anne olcez gaari :))
Süpper

seda dedi ki...

sosyolog ve trend yazarı blogger kimliğimle:)) bişi diycem; macro blogging bitti, devir micto blogging devri! twitter'ın başlattığı akımla, twitter, tumblr, instagram gibi trendler oluştu. herkesin bir tumblr veya instagram hesabı var artık. ve eskisi gibi bloglar tat vermiyor. ben de özlüyorum detaylı, uzun, özenli anlatımları:))

keyifli ve sağlıklı annelik diliyrum sana tekrar.. her şey sağlık, şifa olsun bebeğin için:)
çok sevgiler

vintage peony dedi ki...

Seda*
Uff ya.
Ben de micro blogçuları protesto edicem ama bak :)
Sağol canım, darısı başına diyorum şekercimm.. ;)

seda dedi ki...

:))) aynen:)
hah bu arada insülin direncin yok mu diye bir emin ol, tatlı atakları hamilelikten, hormonlardan vs. kaynaklandığı gibi bir de insülin direnci ile alakalı olabilir. diyetimsi, sık ve az yiyince normale dönüyor. ben tiroid ile alakalı bir insülin direnci yaşadım ama diyetisten sayesinde hem 10 kilo verdim hem de insülin direnci değerlerimi normale indirmeyi başardım:) aklında olsun canım.

teşekkür ederim; umuyorum ben de sağlıklı bir anne olurum bir gün:) hoşçakal!

noraashira dedi ki...

şekerim sen libya'dayken hem daha cok haber alıyorduk hem daha çok görüşüyorduk, bebekler gelmeden bi görelim hamilelik yakışmış mı?

vintage peony dedi ki...

Nora*
Hakkaten doğru söylüyosun :)
Dün benim de aklımdan geçiyordu acaba kızlar ne zmn buluşuyolar diye..

noraashira dedi ki...

haftaya değil ondan sonraki hafta hamileleri görmek için buluşuyoruz, keep in touch bebek :)

vintage peony dedi ki...

nora*
oh oh süpper, özledim walla ;)

banyosuyu dedi ki...

daha önce defalarca söyledim yine söylüyorum.
ı hate you all.
sdljksfgjafgaskhgfhbvıp
rbhdfkbkb.zjb

vintage peony dedi ki...

sdlkfjsdkjfklsdflksjdf :D