24.5.11

Oh baby!!

Selam herkesee..
Yeni ev, eşyalar, ha geldi ha yerleştik derken Mayıs ayının sonuna gelmişiz bile. Benim de artık koşuşturmaları bırakıp evde sakin sakin istirahat edip kendimi yormamam gerekiyor. Gün içinde çok ayakta kaldığımda ayaklarım ve ayak bileklerim şişmeye başladı. Günde 1 saat düzenli yürüyüşler dışında evde kitap okuyarak dinlenicem, (tembelliğe ne kadar dayanabilirsem, bakalım..)

Yukarıdaki fotoda kızımızın profil ultrason görüntüsü var.  Cumartesi ilk kez hareketlerini hissettim. İster istemez dudağımda bir tebessüm oldu. Tepikleri hissederken de böyle mi diyeceğim bilemiyorum şuan :D

Nedense kitaplara hiç elim gitmiyor bir türlü. Şuan rafımda okunmayı bekleyen şu 2 harika kitapları okumayı bırakın kapaklarını açmıyorum :)



Güzel bir hafta geçirmenizi dilerim.
Sevgiler, öpücükler. ♥♥♥

13 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

sağlıklı ve keyifli geçsin gebeliğin:)

esinspiration dedi ki...

Bebeğinizi beklerken sizi neler bekler? kitabını elimden düşürmemiştim ben.. tavsiye ederim.. :)

mermaid dedi ki...

kitaplar herşeyi o kadar mükemmel hallediyor ki,tüm sorunları hemen çözüveriyor, insan nerede hata yapıyorum diyor. ya oradaki bebekler çok akıllı ya da ben beceriksizim derdim kendime oysa gerçek bebeklerin hepsi farklı, hepsi özel, gaz sancısına tek bir çözüm yolu önermek mantıklı değil gibi, bence çok güzel anne-çocuk forumları var, bebiş doğduktan sonra kafana takılanlara daha önce yaşananlardan çözüm bulabilirsin, sevgiler, allah kurtarsın :)

Matissera dedi ki...

ne güzel yeni bir hayat başlıyor sizin için, umarım herşey dilediğiniz gibi olur, en keyifli zamanlar bunlar tadını çıkart :)
bebişin ismi ne olucak? meraklandım hehe ^^

banyosuyu dedi ki...

ayayayayyyy
vintiiimm kız mı olacakmışş.
sağlıkla kolaylıkla gelsin canım. tebrik ederim.

vintage peony dedi ki...

Cepaynası*
Teşekkürler :)

Esinspration*
Ben bi elime alabilsem :P hiç canım çekmiyo.

Mermaid*
Tavsiyen hoiuma gitti teşekkürler.

MAtim*
Sağol bitanem. İsim listesi uzayıp gider gibi geliyo :)

Banyoosuyuuum*
Canım sağol, darısı başına gari.. :)

vintage peony dedi ki...

Cepaynası*
Teşekkürler :)

Esinspration*
Ben bi elime alabilsem :P hiç canım çekmiyo.

Mermaid*
Tavsiyen hoiuma gitti teşekkürler.

MAtim*
Sağol bitanem. İsim listesi uzayıp gider gibi geliyo :)

Banyoosuyuuum*
Canım sağol, darısı başına gari.. :)

Allegra'nde dedi ki...

canımcım valla ben tek bir kitap bile okumadan bitirdim hamileliği. kişiden kişiye değişiyor tabi. buradan sana ve tüm hamilelere (banyosuyu dahil) tek önerim kafalarınızı rahat tutun, her şey çok daha kolay olacak. öptüm canım.

Yurdanur dedi ki...

Ben de 22 haftalık hamileyim..Hamilelik ile elime geçen herşeyi okumak istiyorum.Bazı bilgiler moral bozucu olabiliyor :( bu nedenle haftalık takibim dışında fazla bir şey okumak istemiyorum bu aralar

MISSRED dedi ki...

Onu içinde hissetmenin verdiği his gerçekten paha biçilemez. Her anın tadını çıkarmak lazım çünkü zaman çok hızlı geçiyor ve mutlaka küçük notlar al çünkü bu hızlı akış da insan unutuyor yaşadığı duygu yoğunluklarını işte o zaman küçük notlar rehber oluyor.
Bebek bakımıyla ilgili bir sürü kitap okudum, hepsi kafamı karıştırdı, özellikle de Tracy Hogg. Eğer okumazsan hiçbir şey kaybetmezsin buna emin ol ve şunu da unutma her bebek kendi kitabını yazarmış, bebeğin olunca çok iyi anlayacaksın bunu.

vintage peony dedi ki...

Alleannem*
İçim rahatladı yorumunu görünce. Az kalsın suçluluk duyacaktım :)

Yurdanur*
Ben de haftalık olanları okumayı seviyorum. Bu arada tebrik ederim, sağlıkla doğsun inş. Aramızda sadece 1 hafta oynuyor, deneyimlerimizi paylaşırız. ;)

Missred*
Senin hamilelik döneminde okumuştum blogunu, geçende de gördüm maşallah çok tatlı. Çok değişik ve özel duygularmış gerçekten.Tavsiyelerin için teşekkürler, her bebek kendi kitabını yazar lafına bayıldım. :)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ben de aksatmıstım, aman diyorum elin ayağına dolasır, bebeğinizin ilk yılında sizi neler beklerin ilk ayını oku enazından...

vintage peony dedi ki...

Aysun Karaalioğlu*
İçgüdüsel olarak da olmaz mı bişiler :)