8.4.11

Lokma Sırası Beklemek Zorunda Olmamak



Efendime söyleyeyim, hamileliğin bazı güzelliklerini ve ayrıcalıklarını tabi saysam bitmez ama dün birebir yaşadığım şeyi paylaşmak istiyorum.
İzmir'de lokmanın bedava ve bahar aylarında zibil gibi her köşe başında bir lokmacının olduğunu artık duymayan vatandaş kalmamıştır herhalde. 

Dün hatay taraflarında gezerken karşıdan ellerinde lokmayla gelen insanları görünce adımlarımı hızlandırıp kokunun olduğu yere ışınlandım. Kuyruğun sonunu görmeye çalışırken elimi karnıma şöyle bir götürdüm. En öndeki teyzem karnımın yuvarlağını görünce  ''sen hemen geçip al canım'' dedi. :)

İzmir'i ve İzmirlileri çok seviyorum!


5 yorum:

Matissera dedi ki...

hahaha :D afiyetler olsunnn!
^_^

esinspiration dedi ki...

ahh.. canım çektii:)
ama hiç sorun değil, şimdi yürüyüşe çıksam bulurum bi tane lokma dağıtan değil mi?

simple present tense dedi ki...

hamileliğini kullanma mızıkçılık yapmaaa :)

vintage peony dedi ki...

Mati*
Sana da getiriim

Esinspration* Evet her köşede :)

SPT*
:))

zizim bizim dedi ki...

vintage ne ara karnın yuvarlandı senin? :)) tebrik ederim, çoook sevindim! sorunsuz bir hamilelik ve doğum olur inşallah. sağlıkla ve anne, babasıyla büyüsün. bloga girmemle 2 bebek haberi aldım :D lokma da şahane görünüyor, her an canım çekebilir kaçıyorum ;)