6.1.11

Sinema-patlamış mısır = Medeniyet





Şuanda Medeniyet ancak bu kadar basitçe anlatılabilir bana göre..
Fotoğraf çekmek, sinemaya gitmek, kitap okumak, bisiklete binmek hepsi ayrı keyifli.

İzmir'de medeniyete ve yaşamaya işte böyle sımsıkı sarılmış bir haldeyim.

* *
Sinemada en son izlediğim film ''Soysuzlar Çetesi'' olduğuna göre, sinemaya gitmeyeli uzuuun zaman olmuş..
1. sırada ''Narnia Günlükleri'' var, küçük kız kardeşime söz verdim.
2. filmdeki kadına Juliette Binoche'e bayılıyorum, her lisanın aksanını bu kadar muhteşem konuşabilir mi bir insan?
3. yani ''I am Love'' Milano'da geçiyor ve fragmanı beni benden aldı.

**

Yapacak onca şey varken kim uyumayı kim ister?
Uyumak zaman kaybı gibi geliyo :)

5 yorum:

battodol dedi ki...

dur ben de şunları bi internetten indiriyim de evde mısırlan yerim hiihihihhi :)

vintage peony dedi ki...

Libya'ya gelene dek sinemalara hücum ediyorum Battodol, gelince birlikte takılırız :))

battodol dedi ki...

sen izleyebildiğin kadar izle, gerisini ben burdan hallederim zaten sen gelene kadar ancak inerler bu süper hızlı internetle :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

I Am Love'i deli gibi bekliyoruum! Tilda Swinton sen nasıl ulu bir kadınsın:)

vintage peony dedi ki...

Battodol*
Evet süper hızzzzz... :)

StyleBoom*
14 Ocak gelse de gitsek :))