6.1.11

İzmir'de yüzyılın son teknolojik Treni !!!

İzban

Karşıyaka Çarşı

Eski Ev

1. Fotoğrafta önce kulaklarıma sonra gözlerime inanamadım. Kurban olduğum gavur memleketim İzmir'de İzban- Banliyö treni hizmete girmiş. Tambi İzbankolik oldum. Cumaovasından başlıyor Havaalanı-KSK-Çiğli en son taa Aliağa'ya kadar devam ediyor. Bugün Alsancak'tan Karşıyaka'ya giderken de bindim. 

Üçyol'da hala yapımı sürmekte olan metrodan ötürü, az ile yetinmeyi öğrense de İzmir; ''EVET'' demeyecek. Hep Gavur kalacak. 
Yaşasın Gavur İzmirliler!!! :)

2. Fotoğrafta ise Lise yıllarımda arşınladığım Kaf sin Kaf çarşısı...

3. ''Eski Ev'' Yine lise döneminde çokça takıldığım cafe. Görünce bi tuhaf oldum, eski anılar tozlu raflardan çıkıverdi. Tombik vintage peony ve ekürimiz aklıma geldi işte.. :)



8 yorum:

kendimodam dedi ki...

bende izmirli bi blog sahibi olarak kesinlikle katılıyorum dediklerine süper....

Müge Hestbaek dedi ki...

Yaşasın! Neredeyse bir yıl olacak İzmir'e gitmeyeli... treni merak ettim. Hep İstanbul İzmir arası tren koymalarını istemişimdir. Keşke o da olsa. O zaman yataklı bir kompartımanda uyuklaya uyuklaya, rahat rahat keyifle gidilirdi... Eski Ev'i bilmiyorum ben. Nerede o Gazi Kadınlar Sokağı'nda mı? fotoğraftan öyle gibi anladım? Ne güzel gezmişsin vpciğim :) insanın eski şişman hallerini hatırlamasının nasıl bir şey olduğunu da, eski zayıf hallerini hatırlayıp şimdikine dövünmesinin de nasıl bir şey olduğunu çok iyi bilirim ama sen fıstık gibisin! Öpüyorum kocaman!

vintage peony dedi ki...

kendi modam¤
Sevindim :)

Mügemmel¤
çok tesekkurler, sen de çok hoş görünüyosun.
Ben de bayılıyorum tren yolculuIuna, İst/izm arası trenin olduğu günleri görebilecekmiyiz acep :) Eski ev Karşıyaka tren ist orda.
Benim mutlu olduğum zamanlar kilom umrumda olmuyo, hala deli lştahlıyım :D
Ben de çok kocaman öpüyorum.

vintage peony dedi ki...

kendi modam¤
Sevindim :)

Mügemmel¤
çok tesekkurler, sen de çok hoş görünüyosun.
Ben de bayılıyorum tren yolculuIuna, İst/izm arası trenin olduğu günleri görebilecekmiyiz acep :) Eski ev Karşıyaka tren ist orda.
Benim mutlu olduğum zamanlar kilom umrumda olmuyo, hala deli lştahlıyım :D
Ben de çok kocaman öpüyorum.

pinosh dedi ki...

ben de dün havaalanına gittim alsancak'tan. süper valla, yarım saatte adb'deydim :)) yaşasın izban!!

Adsız dedi ki...

hiç bir yere değişmeyeceğim güzel izmirim :))

vintage peony dedi ki...

Pinosh*
evet yaşasın :)

Adsız*
Değişilmeezz :)

Scarlet dedi ki...

Önceden güzeldi Karşıyaka-Çiğli hattı açılmadan.. bomboş biniyorduk ve 15 dk'da bi tren geliyordu.Şimdi hem çok geç geliyor hemde Halkapınar'da sıkışıp kalıyorsun inermiyorsun:)) Ama yinede İzban 1 numara :))