11.1.11

Facebook'ta duvarını gizleyen arkadaşlar


Facebook'ta duvar yazıları, arkadaşları vs. özel ayarlar sayesinde bazı kişilerden gizleyebildiğini yeni keşfetmiştim.

Keşke keşfetmeseydim diyorum, bazı şeyleri bilmeyince hayat daha kolay...!!

Samimi ya da samimiyetsiz arkadaşlarımın benden niye gizlesin yani hahaha ne kadar saçma..
Demek ki onlara saçma gelmiyor.

Eğer ki sen özel hayatını ''çok özel'' yaşamak istiyorsan ya Facebook hesabı açmazsın ya da beni arkadaş olarak eklemezsin arkadaşım. Ama eğer ''yok ya sen benim arkadaş listemde kal ben senin tüm fotoğraflarını duvar yazılarını görebileyim, sen benim özelimi görme'' dersen biraz ayıp etmiş olmuyor musun?

Ve son olarak, şimdi bu yazıyı okuduysan, lütfen kendini arkadaş listemden sil, beni uğraştırma lütfen!!

4 yorum:

cicibebe dedi ki...

yazıda kime gönderim yaptıgını, yakınlık dereceni bilemedigim için yorum yapamayacagım canım ama o özelliği ben de sık kullanan biriyim.. bence güzel bi özellik.. akrabalarımın benim eglence hayatımı görmesini istemem dolayısıyla onlara bazı albümlerim kapalıdır.. iş arkadaşlarım da keza öyle.. ortaokuldan arkadaşlarım.. aradan kaaaç sene gecmiş, nasıl insandır ne bileyim.. eklemesen olmaz mesaj atılıyor bilmem ne oluyor.. onları da ekliyorum limitliye, duvarımı da göremiyolar.. bu baglamda düşününce bence gayet güzel bir özellik.. ama çok da önyargılı olma, belki de arkadaşının duvarı herkese kapalıdır sdece sana değil..

simple present tense dedi ki...

tamam dermişiiimm

Gizem Mizem dedi ki...

ben bir de MSN busy'i sevmiyorum. tamam meşgul olabilirsin, ama bunu insanların gözüne soka soka göstermenin alemi ne bu biir, madem meşgulsün bi merhaba diyemeyecek kadar boka batmış durumdasın, MSN'de ne işin var bu ikiiğ, bir de ne kadar meşgul ve önemli insanlar olduğunu kanıtlamaya çalışırcasına "çok yoğunum" cihetinden notlar düşmüşse yana gırtlaklayasım geliyor onu oracıkta. oh! bu da böyle bir kinimdir.

Hayat dedi ki...

He yaaa... :) Arkadaşsak eğer duvarını... resmini .. zırtını pırtını görmeliyim :)