3.1.11

2011 hoşgeldi

2011 çok hoş geldi bence. Geçen yılın sonlarında bomba gibi geleceğinin sinyallerini vermişti zaten. Biz de ona layık bir karşılama töreni için sıkı bir yılbaşı günü planladık.

Öğle öncesi arkadaşımızın hazırladığı güzel bir sabah kahvesi ve harika bir kahvaltıyla güne başladık. Akşam üzeri vapurla Kadıköy'den Beşiktaş'a  geçip merak ettiğimiz Beşiktaş çarşısını gezdik. Karınlarımızın zil çaldığını duyunca hemen bir balık lokantasına girip hastası olduğum patlıcanlı mezeleri ve balıkları mideye indirdik.  Çok obur biriyimdir, ayıptır söylemesi.. :)

Sokak ve vitrin süslemelerine doyamadığımız Nişantaşına zıplayıp, kalabalığa karıştık. Kutup ayularını görünce duramadık hemen fotoğraf çekildik. Rotamız belliydi zaten. Önceki akşam damağımızda tat bırakan Beymen cafedeki sıcak şaraba tekrar hücuum edip tıklım tıklım olan kalabalığı seyrettik. Dj müzikleri çaldı biz söyledik, derken..

Saat 22.30'da önceden biletlerini aldığımız Hilton otelindeki Dj partisine gittik. Dım tıs dım tıs müziklerden bi caco olmaz deyip saat 3e kadar akreple yelkovan gibi sallandık durduk. En sonunda kuzenlerleri toparlayıp Taksim'e doğru (ne akla hizmet?) yürüdük. Taksim'e kadar belasız ulaşıp otobüse bindik. --İçinizden ''yılbaşında otobüse mi binilir'' dediğinizi duyar gibiyim ama hem kendimizi İzmir'de gibi sanıyoruz hem de o anda hiçbirimiz onu düşünemedik işte, aklımıza gelmedi. Bomboş ve gayet güvenli görünen Kadıköy otobüsüne bindik. Otobüs doldu da doldu. Derken.. Bir kavga patlayıverdi. Biz  hemen kendimizi otobüsten dışarı atıp çil yavrusu gibi taksilere dağıldık. Taksiye binerken Emniyet güçlerinin görevlerini yapmasını ve Asayişin Berkemal olmasını keyifle izleyerek oradan ayrıldık.
Daha da Yılbaşında Dj partisine ve Taksime gitmem ben arkadaş!!

Herşeye rağmen çooook keyifli bir akşam geçirdim, aklıma geldikçe hala gülüyorum.
Umarım sizin de öyle geçmiştir,