1.12.10

Heyoo Aralık ayı geldi!!!

*Öncelikle dün yazdığım yazıda merakla beklediğim bir telefon görüşmesi vardı. Telefonla görüştüm fakat, hala netleşmedi malesef. Sabırsızlıkla bekleyişim devam etmekte :)
*Bu arada hamile değiliim :))

 ------------------------------------------------------------------------

*Aralık ayını çok ama çooook seviyorum!!!


Neden mi?

Sokaklar, caddeler, dükkanlar ışıl ışıl olur,
Mağazalarda süper kampanyalar, indirimler olur,
Alışveriş yapmam için vesile olur,

Sıcak şarap yaparım,


Evde mumlar yakarım,
Evi noel süslemeleriyle süslerim,
Noel müzikleri dinlerim,
Geçip giden koca bir yıla kaçırdığım ya da unuttuğum birşey kaldı mı diye şöyle bir geriye bakarım,
Hangi hataları yaptığımı ve hangilerinden ders aldığımı ya da almadığımı düşünürüm,
Ayın sonlarına doğru, umudum kat be kat artar, yeni yılın bir an önce gelmesini heycanla beklemeye koyulurum,
Hedeflerimi taslak halinde hafızama kaydederim veya silinmesin diye defterime yazarım,
Alsancak'taki Anglikan kilisesinin her yıl düzenlediği kermesini yine kaçırdığım için önümüzdeki yıl gideceğime dair kendime söz veririm,


Sevdiklerime hediyeler alırım,
Bana hediye verenleri kucaklarım,
Umutlarım ve hayallerim kat be kat artar,

Veee 31 Aralık günü  Noel Babaya ''Elveda'' Yeni yıla ''hoşgeldin yeni yıl, naber?'' filan deyip, dileklerimin olmasını beklerim :)


Aralık ayı sizin için ne ifade ediyor peki??


7 yorum:

Matissera dedi ki...

hamile değilim cevabı bana gelmiş olmalı :D

sıcak şarap yapabilicek misin bu sene gerçikten merak ettim?

ben de kışı ve özellikle Aralık'ı çok severim >.<

vintage peony dedi ki...

Evet yapmak istiyorum Matim, bakalım. Oralarda olursam, termosa koyar getiririm sana, ehehe :))

noranıngemisi dedi ki...

Aralık ayı soğuk ayı, hiç sevmem, haziran favorimdir, ya ben de seni hamile sanmıştım, bebiş geliyor diye de sevinmiştim, tüüühh :)

gasilhane dedi ki...

Noel ruhunu algılayan bir yazar okuduğuma çok sevindim şu an.

zeynep dedi ki...

aralık ayı nefis bir ay.. çok da heyecanlı tabi..

Matissera dedi ki...

yuppiii! inşallaahh olacaksın buralarda , beraber içicez sıcak sıcak ^^

vintage peony dedi ki...

Noram*
Ben de yaz çocuuydum ama noldu ki bana, ben annamadım :)

Gasilhane*
Noel Rocks :D

Zeynep*
Aynı şeyleri hissetmeniz çok hoş.

Metim*
Kurban olurum yavrum, içeriz tabe :))