7.12.10

Haberler



Herkese günaydın. Umarım güzel bir hafta geçiriyorsunuzdur, lakin ben harika bir hafta geçiriyorum.
Hayatımda çok büyük değişiklikler oluyor.

Birkaç gün sonra başka bir şehre taşınıcaz ve eşyalarımızı eve bırakıp hemen Türkiye'ye gelicez.
1 yıldan fazladır, Libya'nın en asosyal, en medeniyetten uzak ve kapalı şehrinde yaşıyorduk, bu yılın bana çok şey öğrettiğini söyleyebilirim. Güzel dostluklar edindim burada, komşuculuk oynadım, parti organizasyonları yaptım, tohumlar ektim, bazen Fizan'a sürüldüğümü bile hissettim. Belki yaşamın sırrını çözmedim ama ufak şeylerin bile kıymetini bilmeyi öğrendim, örneğin bir cafeye ya da restoranta gidip şık bir yemek yerken artık çok daha farklı hissedicem, sevdiklerimin yanında olduğum anların tadını çıkarıcam. 
Ama acı-tatlı anılarla bu şehri ardımda bırakıyorum artık.

Şimdi harika bir tatil yapıcaz ve açılan temiz sayfayı keyifle doldurmaya çalışıcaz.

8 yorum:

HAYAT dedi ki...

Kısa süredir takipçinim... Severek okuyorum paylaştıklarını. Aralık ayı sana çok iyi gelmiş :) Hakkınızda hayırlısı.. Yeni bir ev , yeni bir şehir , memlekette tatil :) Olalaaa :D Herşeyin çok güzel gelişmesi dileğiyle... kendine iyi bak.
Şu sıralar yakında takipçin HAYAT =)

Bu arada sayfanda çalan yeni yıl müziği beni bitirdi :D Bayıldım kıpır kıpır olduk işyerinde :)

marléne the third dedi ki...

harika haberler bunlar :) Türkiye ziyaretinde İzmir de varmış galiba öyle dedi kuşlar ;))
daha iyi bir yere taşınıyor olmanıza gerçekten sevindim :)
burada görüşmek üzere ;)

SvGLove dedi ki...

Geçenlerde bahsettiğin güzel haber buysa, pek güzel o zaman!
Kadehimi yeni, temiz sayfanıza kaldırıyorum:))
Hep daha iyisi olmasına:)

(Uzakta yaşanılan yerlerin ve yaşananların insanın hayatından neler aldığını ya da neler öğrettiğini bizzat bilenlerdeniz biz de:))

simple present tense dedi ki...

yuupppiiiiiiiiiiiiiiiiii

vintage peony dedi ki...

Hayat*
Merhaba, yazdıkların beni çok mutlu etti, aslında zaten çok mutluyum ama katlanıyor böyle olunca :) Müziği beğenmene ayrıca sevindim, çok teşekkür ederim.

Marlene*
Evet memleketime geliyorum şekercimmm, görüşürüz.

Svg love*
Çok teşekkürler :)

SPT*
Oleyyy oley oley oleeeeeeeeeeey :D

Matissera dedi ki...

Vintyyym İzmir' e gelişini heyecanla bekliyorum,
umarım herşey istediğin gibi olur :)

lacrimosa dedi ki...

Ne şahane haberler.Çok sevindim sizin için.Bir yılda belki çok sıkıldığınızı daraldığınız oldu fakat hepsi geride kalıyor,daha keyifli günler bekliyor şimdi.sevgilerimle

vintage peony dedi ki...

Matissera*
Sağol Matim >.<

Lacrimosa*
Çok teşekkürler. :)