1.11.10

GAS


  • All i need is GAS!!
  • Gaza geldim mi çok şey yapabilirim. Eminim birçok insan böyledir tabi. Ama bendeki ateş daha bi farklı sanki, yeter ki biri koluma bi çimdik atıversin. Gözüm kara, öyle diyeyim.
  •  Etek diktim.
  • Fotoda biraz oynama yaptım daha zayıf görüneyim diye.
  • Yazmak istediklerimi tam olarak toparlayamadım bu yüzden maddeleyeceğim efem
  • Bazen kafam çok bozuluyor. Çığlık atasım geliyor öyle ortaya.
  • Yüzümde bir sürü sivilce çıktı.
  • 1 gün de olsa şehirdışı kaçamağı iyi geldi. Sinirlerimi aldırdım orda.
  • İtalya hayalim gerçek oluyor. Mu acabaaa???
  • Söz gümüşse sükut altınmış hakkaten.
  • Evde zeytin yaptım. Ama daha olmadı.
  • Rejime başladım, az önce ağzıma attığım 2-3 tek cipsten bişi olmaz diye düşünüyorum.
  • Ha bir de Folik asit kullanmaya başladım. Hazırlık için iyiymiş, öyle diyolla.
  • Facebook yine kapandı, ama sadece bize.
  • Bi de Facebook'ta sayfasına habire''we had so much fun, having fun, fun, fun, fun'' yazanlara iyice tilt olmaya başladım.
  • İçimden küfrederdim, bazen dışıma taşıyo. Ayıp oluyo.
  • İstediğim gibi içimi dökemiyorum ya şuraya... Daha önce yazılarımı bana karşı hem de koz olarak kullanmak isteyen oldu da ondan diyorum.. Bak hala tam yazamıyorum ama siz anladınız eminim.
  • Kolyemin ucu düştü, bulup da getirmeyenn... Nolsun?
  • Geçen hafta ateşler içinde yattım, yataklardan kalkamadım. Çorba yapanım bile yoktu, sonra komşum yaptı sağolsun. Bi de ben baygın yatarken saatlerce ateşimi düşürmeye çalıştı hakkaten elleri dert görmesin, allah razı olsun komşumdan.
  • Oturum iznimiz bittiği için Ocak ayına kadar izne çıkamıyoruz.
  • Noel zamanı İtalya'da görkemli bir kilisede olmak isterdim. Bu bir dilektir Tanrım :)

18 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

ay nispet gibi olmasın 2005 noelinde italya'da görkemli bir kilisede noel ayinine katılmıştım canımcımmm, eheheh :)
ayrıca folik?!? hazırlık?!?
kervanımıza mı geliyorsun?

battodol dedi ki...

eee ne güzel olmuş bu etek.
italya için tüm iyi dileklerimi yolluyorum ben de sana umarım oturum hallolur :)
daha gezicez diyodunuz bolcana, folik molik zor olur bak :D

noranıngemisi dedi ki...

folik derken vintıcım? Yoksa sende mi hakkılara doğru yola çıkacaksın? Süper olmuşsun bu arada, ben de yılbaşında bi yerde olmak istiyorum, italya olur fransa olur, yeterki olsun amin :)

vintage peony dedi ki...

Alle*
Kıskandım ama iyi anlamda :) Kervan ve sen açın kollarınızı ben geliyorumm

Battodol*
Etek güzel mi bak doğru söyle :) Follik follik gezelim hele bi İtalya'da sonra bakarız.

Nora*
Folik, yes. Hakkı kim ola ki?
Tenk yu bebişim.
Amin. :)

zeynep dedi ki...

:))çok keyifli bir yazı olmuşş iyiki dökememişsiniz içinizdekini;P....Geçmişşler olsunn,aminn başkaaaaaa hepsine tek tek cevap vermek isterdim,Tümm dilekleriniz kabul olsunn ;)Etek harika olmuşşş oynamaya da gerek yokmuş hani..SEvgiler...

trends and shopping dedi ki...

ne güzel bir post olmuş!bu arada etek harika. 50ler esintisi yakışmış...

Gizem Dalyan dedi ki...

super olmus.

battodol dedi ki...

güzel tabi :)

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

bu su gibi akan güzel yazıya karşılık,bloğumda miniş bir süprüüz var sana : )

vintage peony dedi ki...

zeynep*
İnşşallahh :)

Trends and shopping*
Beğenmene sevindim :)

Gizem*
Teşekkürler.

benimadımayşesoyadımgül*
Çok teşekkür ederim.

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

ben de yazıyı sıkılmadan sonuna kadar okudum,çok içten yazmışsın,umarım şimdi daha iyisindir,biraz üstükapalı laflar geçiyor ama sen açıkla daha iyi olur bu folik işini,bu arada umarım italyaya gidersin:))

neslihan dedi ki...

eteğe bayıldım ellerine sağlık, dilerim İtalya tatili olur, şimdiiden iti gezmeler. çok geçmiş olsun bu arada,sevgilerimle:)

vintage peony dedi ki...

STİL SAHİBİ BAYANLAR*
Teşekkürler.Evet bazı lafların üstü kapalı biraz, açınca başıma dert oluyo :)

Neslihan*
Teşekkürler, umarım gidebiliriz.. :)

Müge Hestbaek dedi ki...

vpcim; çok tebrik ederim! şimdi gördüm folik asit yazını :) hadi bakalım!

vintage peony dedi ki...

Mügemmel*
Aslında henüz birşey yok, sadece karar verdik ve ben hazırlığa başladım diyebilirim :)

Hande dedi ki...

vinty'im eteğine bayıldım!
çok şükela görünüyosun..
özledik..
öptük <3

ASLI - BB dedi ki...

etek çok güzel olmuş, kemerle uyumu süper :)

vintage peony dedi ki...

Hande*
Sana cevap yazmamışım pardons, teşkür ederim :))

Aslı*
Beğenmene sevindim, teşekkürler :)