21.10.10

unlimited-vintage peony

İnsanlarla aramda bir sınırım olamadı bir türlü. Aslında bazen oldu ama içime sinmeye sinmeye. Çünkü sınır koymayı, kendimi farklı biri gibi göstermeyi sevemedim. Olduğum gibi içimde ne varsa dışa vurmayı sevdim hep.

Darbe ve yaralardan sonra tam da kendime ''akıllandın artık'' dedim. -Ama yok akıllanmamışım.
Ben, hala sınırlardan ve mesafeli yapaylıktan hoşlanmıyorum.
Hüsran.

Ne zamandır böyle hissetmemiştim.
Bir sarsıntı oldu, iyi de sarstı hani.. Yok yok fırtına gibi birşeydi epey esti, savurdu resmen.

Kabuk çatladı işte.
Eski haline gelmesi biraz zaman alacak belli ki.

Neyse kafam çok karışık.

Ruhen ve bedenen çok yorgun hissediyorum bugün.

5 yorum:

battodol dedi ki...

Akşama parti var atla gel, içkiler şirketten :)boş verrr seni kıranlar düşünsün ama düşünemedikleri için böyle olmuştur demi. Yazık onlara hiç bir zaman gerçek dostluğu tadamayacaklar.

Matissera dedi ki...

birileri güvenini sarsmış anlaşılan, arada oluyo böyle şeyler hiç sıkma canını vintymm ^_^

gasilhane dedi ki...

Çay kahve ve yalnız kalmak iyi gelir, seni üzen kişiyi toplaşıp dövesim var.

simple present tense dedi ki...

ne olduuu yaaawww iki boş bıraktım seni dalmışın derinlere

KelebekAtölyesi dedi ki...

Hiç dert etmeye değmez hiçkimse.

Bülent Ortaçgil'in dediği gibi:

Her şey olur , her şey geçer
Hepsi biter , hayat kalır.