17.9.10

Dünkü akşam yemeği

Bir süredir eşime Lazanya sözüm vardı. Kasaptan kıymayı her alışımda bu kez yapıcam deyip, bütün kıymaları köfte gibi hazırlayıp buzluğa koyuyordum. Bu kez lazanyalık kıyma aldım, şimdi düşündüm de çok enterasan bi iş yapmışım gibi geliyor çünkü çok alsaydım yine köfte yapabilirdim işte neyse.. :)
Tarifi Mutfak Sırları blogundan aldım, ve tüm talimatlara sadık kaldım diyebilirim. Sadece sahibi ben haşlamayı gerektiren lazanya kullandım. Fırın kabım küçük olduğu için lazanyaların tümünü kullanmadım.

Paketin yarısı kaldığı için ilerde  hesionka'da gördüğüm sebzeli lazanyadan yapmak istiyorum.




5 yorum:

Yurdanur dedi ki...

afiyet olsun :) ben de deniycem..

Hande dedi ki...

Cok profesyonel gorunuyo. Eline saglik sekerim :)

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

karnım acıktı,eminim çok güzeldi : )

sophie'nin dünyası dedi ki...

ya biz denedik iki kere, ı-ıh, cık, beceremedik.
pes etmeyipbir de bu tarifi mi denemk lazım acaba...

*STYLEBOOM* dedi ki...

yaa ne zamandir benim de cok canim cekiyor canim kardesim coook guzel yapar:)