2.9.10

Avuntu : Puantiyeli bolero


Yaklaşık 10 aydır Libya'da yaşıyorum. Benimle aynı gün buraya gelen yan komşum Mine'yle(Minnoş) kısa zamanda çok yakın dostluk kurduk. Birlikte güldük, birlikte ağladık, kahkahalar attık, oyunlar oynadık, yedik, içtik. Her zaman beraber, birbirimize destek olduk, kardeş kadar yakındık.
 Cumartesi günü o Türkiye'ye döndü. Sırf o üzülmesin diye hiç ağlamadım, sevinçle yolculadım onu. Tekrar görüşücez, sık sık telefonlaşıcaz dedim hep.

Ne zaman ki işten eve döndüm ve evin boş olduğunu gördüm.. İşte o zaman tutamadım kendimi.
Eşime çok sulu gözlü oldum diye diye, ağladım saatlerce...

Dün 1 Eylül Libya'nın kurtuluş bayramı dolayısıyla tatildi. Sabah kahve içmeye balkona çıktım.
Aynada ağlamaktan şişmiş gözlerime baktım, biraz kitap okudum..

Kalktım, oyalana oyalana kahvaltı hazırladım.
 Olmadı, zaman geçmek bilmiyor...

Sonunda dikiş makinesi imdadıma yetişti.
Daha önce kafamda tasarladığım puantiyeli boleroyu dikmek aklıma geldi.


Saten sabahlığımdan kalıp çıkartarak  kumaşı biçtim.
Yaka içlerine tela olmadığı halde ek pervazlar diktim.
 4-5 saat boyunca kalıp çıkarmak-biçmek ve dikmekle bütün gün geçip gidiverdi.... 
Dikiş dikmek, kafamı boşaltmak için tüm gün oyaladı beni.

Minnoşum görseydi bu boleroyu çok beğenirdi :)

7 yorum:

Matissera dedi ki...

canımm vintymmm ^_^
nasılsa sende geleceksin bir gün :)
ne güzel arkadaşlar edinmişsin hem bak...
bolero harika olmuş! işi kaptın sen yahuu ;)
mucuruxxx <3

simple present tense dedi ki...

bende beğendim amaaa :)

vintage peony dedi ki...

Matim*
Gelicem bir gün değil mi >.<

Simplem*
:)

cemre dedi ki...

canımm bilirim o yalnızlık duygusunu Allah kavuştursun. boleron çok şirin olmuş güle güle kullan:)

noranıngemisi dedi ki...

ben de isterim ama :))

Yurdanur dedi ki...

Gördüğüm en şirin bolero olmuş elinize sağlık..

Bir dostu uğurlamanın ardından yapılacak en güzel şeyi yapmışsınız

vintage peony dedi ki...

Cemre*
Yurdanur*
Teşekkürler.

Nora*
Ayıp ettin, Norağm ;)