30.8.10

wishlist # ?


Wishlist'lerin sonu gelmez bilirsiniz. Sezon başında gözüme kestirdiğim parçalardan sadece birkaçını listeledim :P
  • Leopar desenli babet = Hala leoparlı bir çift babetim yok :( 
  • Burberry classic = Önceleri Classic olduğu için ilgimi çekmiyordu ama deneyince muhteşem koktuğuna ikna oldum  :)

  • Twist krem rengi bebe yakalı bluz = Bebe yakalı olan herşeyi istiyorum aslında, çok şirin değil mi? :P

  • İpekyol 2. ve 3. sıradaki hırkalar = Yuvarlak yaka triko ceketlere geçen seneden beri bayılıyorum
  • Twist  triko = Askeri görünümlü triko dar paça pantolon ve trençkotla süper olur gibi geliyor.. 

  • Taba veya kahverengi Sabo = Hotiç'te  gördüğüm şu model güzeldi ama topukları çok ince.

3 yorum:

yeşocan* dedi ki...

bebe yakalı puantiyeli bluz gerçekten çok güzelmiş!
ben de bebe-yaka-sever olarak tam puan verdim seçime ;)

Matissera dedi ki...

askeri görünümlü triko da bi değişim dönüşüm procesiyle gerçek olabilirmiş. çok güzel hepsii :))

vintage peony dedi ki...

yeşocan* 10 point mi :)

mati*
Bana da yapılabilinir gibi geldi ;)