24.8.10

Yas



Taziye
Kabristan
Yas
Acı
Sel olan gözyaşları
Metanet...

Bu kelimeleri yaşayınca anladım.
Başın sağolsun lafını duymayı hiç istemedim.

Cuma günü telefonum acı acı çaldı.
Biricik anneannemi kaybettimi öğrendim.
Duvarlar üzerime yıkıldı.

Gözlerimi kapattım.
Hep o güzel yüzünü gördüm, kulağımda sesleri çınladı, durdu.
Çarşamba İzmir'deydim.
Onu göremeyeceğimi bile bile evine gittim, tülbentini, yastığını, taraçasındaki gülleri kokladım. Saksıdaki pembe gülü kitabımın arasına koydum. Dalından bir salkım üzüm kopardım.
*
Annemle acımız paylaştıkça azaldı.
Acı yerini sızıya, gözyaşları ise yerini boğazımdaki yumruğa bıraktı.
Seni çok özlüyor ve çok seviyorum canım ananem.

19 yorum:

Matissera dedi ki...

Canımmm başın sağolsunnn, annanenin mekanı cennet olsun, nur içinde yatsın! :(

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Başın sağolsun, Allah taksiratını affetsin.

Lavanta Bahçesi dedi ki...

gözlerim doldu, hala burnumun direği sızlar dedemi, babannemi, anneannemi düşündüğümde... başın sağolsun :(

Yurdanur dedi ki...

Başınız sağolsun.Size ve sevdiklerinize bir arada uzun bir ömür diliyorum.

Glam's World dedi ki...

Birini kaybetmek ve yokluğuna dayanmak çok zor, başın sağolsun.

zeynep dedi ki...

nur içinde yatsın, anneni hiç yalnız bırakma ben öyle yapmıştım:(

Rh+ dedi ki...

canım başın sağolsun.mekanı cennet,toprağı bol olsun anneannenin.

ginger dedi ki...

Oda seni çok seviyordu başımız sağolsun kuzucuk Annenenin kınalısı:((

noranıngemisi dedi ki...

Başın sağolsun canım, mekanı cennet olsun.

funbazaar dedi ki...

Başın sağolsun!Bende dedemde yaşamıştım aynı acıyı.Zaman biraz dindirsede yoklukları hep kalpte bir yumru olarak kalıyor.Mekanı cennet olsun.

Şirret Şerbet dedi ki...

Sabır diliyorum. Bsbannemi kaybettim bende. Diğer tarafta biraraya gelip bizim çatlak torunlarımız neler yapıyorlar diye bize göz kulak olduklarını hayal ediyorum. Başın sağolsun.

banyosuyu dedi ki...

Sabır diliyorum canım :/

dikisdersi dedi ki...

başınız saolsun ,nur içinde yatsın ,

Hesionka dedi ki...

başın sağolsun canım, benim de anneannem benim için çok önemlidir. seni çok iyi anlıyorum.

sabırlar diliyorum, nur içinde yatsın.

Hande dedi ki...

canım benim yeni gördüm acı haberini.. başınız sağolsun.. çok üzüldüm.. annene de sana da sabır diliyorum..
hatıralarıyla yaşasın kalbinizde..

Aslı dedi ki...

başın sağolsun canım.
çarşamba günü ben de canım anneannemi kaybettim.acını hissediyor ve paylaşıyorum.
bundan sonra dualarımız onlarla
güzel anıları da bizimle olacak.

SvGLove dedi ki...

Allah rahmet eylesin,sabır diliyorum sizlere...

vintage peony dedi ki...

Herkese çok çok teşekkür ederim.

Aslı*
Senin de başın sağolsun, çok üzüldüm.

neslihan dedi ki...

mekanı cennet olsun,sabır diliyorum.sevgilerimle...