29.8.10

End of summer, finally!!!

Karpuz kabuğu denize düştüğünden beri bu yazıyı yazmamak için kendime hep engel oldum. Ama artık sessiz kalamam!
Rahat rahat içimi dökeceğim.
Hissettiklerimi tüm dünyaya yakaracağım, yağlı ve bronz bre pehlivan bloggerz.

Hey gidi hey...
Ben ki çocukluğumdan beri İzmir'de yaşamanın avantajlarını, torpillerini sonuna kadar kullanan....

Yazları her hafta sonu Çeşme, Foça, Kuşadası, Urla'ya gitmekten bıkan, ege denizinde o plaj senin bu koy benim diye ıstakozdan çikolataya dönük Eda Taşpınar kıvamına yaklaşan ben...

Bu sene yaza da denize de küstüm.
Bi sor bakalım neden küstüm?


Çünkü plajda bira içmeden, şezlongta demlenmeden kitap okudum.


Çünkü, denize şort ve tişörtle girdim.
Cevap listesi daha uzun ve  acıklı bir hale dönüşebilir tabii ki...  :P

Şaka bir yana bu yaz ben ve eşim için biraz zor geçti diyebilirim. Yazın sonunun gelmesini iple çektik resmen.

Ama neyse ki, Mayıs ayında damağımızda çok hoş tatlar bırakan harika bir Marakeş  turu yapmıştık, uzun bir süre etkisinden kurtulamadık.

Ayrıca,
Herşeye rağmen kendimi çok iyi hissediyorum, kendimi eğlendirmeye, geliştirmeye devam ettiğimi düşünüyorum(yeteri kadar olmasa da).
Bira, votka-redbul içemesem de, bikini giyemesem de,

Hayat bence çok güzel..




3 yorum:

battodol dedi ki...

ahh vintage- düşüncelerime derman olmuşsun. Tabi İzmir kısımları için bişey diyemicim çok şanslıymışsın orda geçirdiğin günler adına. Ama ah bu Libya yok mu ah:( Bu yaz Türkiye'den çok zor döndüm. Ayaklarım geri geri gitti uçağa binerken. Kış hadi neyse de yaz çok fena oluyo

Bu arada ben de sadece 2 kere bikini ile girebildim denize 3. de yer sahibi uyarıda bulundu :) Aileler rahatsız oluyor lütfen güneşlenirken üstünüzü giyin diye. Sereserpe güneşlenemedikten sonra ben nasıl zevk alayım denizden :( Nasıl bir zihniyet ya...

Pardon biraz uzun oldu yorum. Ama yarama bastın yazasım geldi :)

(arte)

zeynep dedi ki...

ımmmm..
aslındaaa..
hayat bence onlarsız daha güzel:)

Matissera dedi ki...

ben o kadar bile yapamamıştım geçen sene, allahtan bu sene 2 kere su gördü naciz bedenim... :D
olsun datlum, hep daha kötü şartlardaki insanları düşünerek telkin oluyorum, sende öyle yap, geldin mi İzmir'e alasını yapıciizz zaten heheh muckkk >.<