31.8.10

90'lar ve bana anımsattıkları

Çim adam - Bu çim adam güzelmiş, benim yaptığım çim adam çok tipsizdi :)


Sanal bebek - Besleyince kakasını yapıyordu, çok komikti gerçekten :)


Trolls - Sevimli yaratıklardı ama ben almamıştım. Saçlarını okşayınca uğur getiriyormuş güya..


Patlayan şeker - Hastasıydım :)


Aerobik çorabı - Bende krem rengi vardı, sarı botlarım ve siyah postallarımla giyiyordum sanırım.


Gazoz kapağı - 4-5 yaşlarımdayken (ben hatırlamıyorum) evin önünden toplamaya başlayıp taa ananemlerin dükkanına kadar topalayak gitmişim. Herkes fellik fellik beni arıyormuş, yediğim dayak dahil hiçbirşey hatırlamıyorum allahtan.  :D


Şeker kız Candy - Ne severdim bu çizgi-diziyi. Terry il Candy'nin aşkı herkesi televizyona kilitliyordu.


Eti Puf - Kardeşim ve ben reklamına bayılıyorduk. Şöyle birşeydi; Eti pufum, tatlı aşkım benim yumuşak tatlım :P


Alf - Pek sevmezdim bu diziyi, hiç komik gelmezdi bana.


Kuyruklu Saç - Saçlarımı küt kestirip uzun kuyruk bıraktırmıştım.


Lambada - Fırfırlı Lambada eteğim vardı, danslarını taklit etmeye çalışırdım.


Süper Baba - Ne severdik. Dizi bitince çok üzülmüştük. :(


Yonca Evcimik-Abone - Aboneyim abonee, biletleri cebimde. Ballı lokma tatlısıı, aman hadi hayırlısı :))


Benim aklıma gelenler bunlar.

Sizin hatırladığınız başka birşey var mı ?


11 yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Ateriler, tasolar, pokemonlar, super mario..
Çok güzel bi post olmuş devamını bekliyorum^^

battodol dedi ki...

commodore 64, oduncu gömlekleri de vardı
ya canım şimdi patlamış şeker çekti benim çoook

hellianthusannus dedi ki...

tasolar vardı bide :)

Yurdanur dedi ki...

La İsla Bonita şarkısı..Top Gun,Dirty Dancing,Ghost filmi..Geleceği dönüş serileri,brek brek arkadaş arıyorum telsizleri..

Bir de bugün bile çok severek dinlediğim bir şarkı..Ofra Haza'dan IM NIN ALU..Ne güzeldir çölde çekilen klibi..İbranice anlamı kapılar kapalıyken demekmiş..Hepsi çok güzeldi..

sophie'nin dünyası dedi ki...

benim hiç çim adamım olmadı,bu gerçek bir kez daha yüzüme çarptı.

simple present tense dedi ki...

ayy saysam şimdi roman olur mirim..oofff oofff ne varsa eskilerde var..

noranıngemisi dedi ki...

Parlement pazar gecesi sineması :)

Matissera dedi ki...

mavi ayy çok severdim, sonra beverlly hills... daha çok vardı da aklıma gelmiyor... çok güzeldii ihihi >.<

MODA CADISI dedi ki...

Grunge, Nirvana, boybandler,körfez savaşı,Beverly Hills 90210,Michael Jordan ne bileyim bunlar işte :)

Adsız dedi ki...

yaaa bi bebek vardı adını haırlayamıyorum çıldıracağım. böyle her rengı vardı kücük,plastık,cığlak,kel,kucakgında da bebeği vardı.emin değilim ama kırtasıyelerden de alınabılıo du sankı ucuzdular.mor ve yesil rengını bi de göbeğini cok net hatırlıyorum.n'olur biri hatırlasın :(

vintage peony dedi ki...

troys :))