13.7.10

Polka dots skirt sketch




Heyoo çalışkan bloggerz.
Öncelikle şu güzelim yaz gününde, benim gibi çalışanlara selam olsun.

Dün akşam yemek için dışarı çıktık. Dönerkenbirkaç dikiş malzemesi almak için kumaşçıya uğradım, o sırada siyah üzeri beyaz iri puantiyeli kumaşı görünce, hemen dayanamayıp 3 metre aldım. Eve gelince kumaşı elime alıp bundan ne yapabilirim diye düşündüm. Gözümün önüce vintage polka dots elibseler, bluzlar geldi önce, ama Libya'da diz altı etek bile giymediğim için, buraya uyarlamanın yolunu düşünmeye başladım..
Sonra aklıma birçok blogda da gördüğüm pilesiz, siyah beyaz çizgili uzun etekler aklıma geldi. Polka dots'dan niye olmasın dedim ve unutmamak için kafamdakini kaydetmeye karar verdim.
Sabah oturdum bu eskizi çizdim, pc'ye atıp polka deseni ekledim.
Bu arada modelin kalçaları epey geniş olmuş :)

İyi bir gün olsun,
sevgiler..

3 yorum:

Hande dedi ki...

eskiz bir masterpiece olmuş beybi :D

C3Moi dedi ki...

artık yazmıyosun :(

vintage peony dedi ki...

Hande*
Thanx beybii >.<

C3Moi*
Sıkılıyorum bu aralar ya.