21.7.10

Inspirations for my birthday


Eşim ve benim doğum günümüz aynı güne denk gelmiş olması hem çok enteresan hem de sevindirici.
Büyük güne 5 gün kala heyecan da artıyor.
Aklımda büyük parti için bir sürü fikir dolaşıyor. Ben de unutmamak için yazıyorum.
İşte birkaçı;


Dekor:
    • Turkuaz tema
    • Kelebekler
    • Kağıt ve taze çiçekler
    • Bıyık şablonları
    • Renkli ışıklandırma
    • Peçeteler
    • Balonlar 
Yiyecek ve içecekler:
    • Pasta
    • Tatlı ve tuzlu kanepeler
    • Patates topları
    • Cips+dip sos
    • Bira(alkolsüz malesef :(( ) -kola-fanta

Benim fikirlerim bunlar, sizin önerileriniz neler? :)

6 yorum:

Pınar Gencal dedi ki...

minik cupcakeler pişirebilirsin mesela.
masa örtüsününde cıvıl cıvıl olması lazım hani fotografik görünsün die.
birde önceden hazırladığın müzikler çok önemli..milletin coşması için eğlenceli ve nostaljik bişiler olabilir.
kısacası nice güzel senelere, nice güzel yaşlara:)
sevgiler

HO's dedi ki...

ne kadar güzel herkesin aynı günde doğması.. Benim anne babamında doğumgünleri öyle, evlilik yıldönümleri de aynı gün,tıpkı sizin gibi:) hepsi bir arada çıkıveriyor haha :) şimdiden kutlu olsun, mutlu partiler :)

gasilhane dedi ki...

Selam, blogunu o kadar beğendim ki baştan sona okuycam, bakıcam, beğencem:)
Yalnız anlamadım neden maalesef alkolsüz? İçsene kızım kim tutcak bi de doğumgününde?

vintage peony dedi ki...

Gasilhane* teşekkürler.
Libya'da içki yasak desem? :)

gasilhane dedi ki...

Onu anladım ama evde de mi yasak? Yani insan evinde içse?

vintage peony dedi ki...

Bulmak biraz zor, ama şimdi imalata başladık :)