26.7.10

Bugün benim doğum günüm

Süpper mutluyum!

15 yorum:

touch the sky dedi ki...

Mutlu yıllar, sağlıklı nice yaşlara poeny, vintage tarzın hiç bitmesin :)

Burcu dedi ki...

nice güzel yaşlar diliyorum :))

pride dedi ki...

Nice mutku,huzurlu,sağlıklı senelere:) Herşey istediğinden 10 kat daha güzel olsun:) sEVGİLER

banyosuyu dedi ki...

Vint'imm bebeğimm iyi ki doğmuşsun yeavrımm.
Hep sağlıklı, hep mutlu ol canım benim.
Öperler.
Bu arada yıldönümünüz de kutlu olsun eşinin doğduğu gün de :)

Hande dedi ki...

çifte kutlamalı nic doğum günlerin olsun bebek.. hep bu kadar mutlu ol! acaip güzel bi doğum günüsü geçir!! çooook öpüyorum ve hasretle kucaklıyorum yavrum :DD
mucxoxoxox<3

bacharia dedi ki...

iyi ki doğdun canım arkadaşımm :)her günün bir doğum günü coşkusuyla geçsin, doğum günün kutlu olsun. öpüldün :)

marléne the third dedi ki...

ahah harika bir yaş olsun ;)

neslihan dedi ki...

nice güzel yıllara.doğum günün kutlu olsun.sevgilerimle...

MODA CADISI dedi ki...

Nice mutlu yaşlara :)

battodol-arte dedi ki...

vintage doğum günün kutlu olsun tabi yıldönümünüz de :) iyi eğlenceler :)

vintage peony dedi ki...

Çok teşekkür ederim, beni çok mutlu ettiniz çoooooookk!! :)

Matissera dedi ki...

Ahh ben ben, geç kutlamamalıydımm!
en kısa zamanda telafi edicem, canımm vintymm iyi ki tanışmışız iyi ki varsın! <3
çook sorry :(
not: beni affet!

vintage peony dedi ki...

mihihih
nasıl telafi etcen :) evet iyi ki tanışmışızz matimm
öperim x x

Matissera dedi ki...

hemmen aklımdaki projelere girişicem, senin için de birşeyler yapıcam elbet! :D

Matissera dedi ki...

hemmen aklımdaki projelere girişicem, senin için de birşeyler yapıcam elbet! :D