13.6.10

IS MICHAEL JACKSON ALIVE??? AHAHAHAH


Ayyy, çok güldüm, biraz da siz gülün :)
Michael Jackson hayranları  'michaeljacksonsightings'  diye bir site kurmuşlar. M J'nin hala yaşadığını zannediyorlar. M J'e benzeyen kişileri fotoğraflayıp sitede paylaşıyorlar.

 Fotoğraflar kadar yazılar da dikkat çekici:
IS MICHAEL JACKSON ALIVE ???

I SWEAR TO GOD I SPOKE TO MICHAEL !!


En komiği ise M J'nin Tweetlediğini sanmaları :D


Üstteki fotoyu görünce ben de noluyo ya, falan oldum, yaşıyo mu ya yoksa filan dedim ben de.



Ama bu nedir ya :))) Komik ötesi bişi bu, yani bu cismi Michael Jackson'a nasıl benzetmişler anlayamadım.

Kelimeler kifayetini yitirmişti artık.....

3 yorum:

Rh+ dedi ki...

yas sürecinin bir parçası bu peonnycim,hala inkar sürecindeler:)
hatırlarsan elvis ölmedi geyikleride çok vardı.

Hande dedi ki...

hayret bişey ya!! deli millet

vintage peony dedi ki...

*Rh+
evet biliyorum ''elvis yaşıyor''lar hala var. bir de maykıl çıktı şimdi :)

*Hande
:D