7.6.10

demet akalın

Yaptığı işin hakkını verenlerden biri de Demet Akalındır bence. Tabiri yerindeyse şöhret basamaklarını ağır ve emin adımlarla tırmandı, artık sıra kaymağında. Hala da deli gibi çalışıyor, neredeyse haftanın her akşamı sahne alıyor, şarkı söylüyor, eğlendiriyor, konserler veriyor.. Türklerin neyi dinlemek istediğini çözmüş bi kere. Eğer öyle olmasaydı gece klüplerinde, beach club'larda Demet'in şarkıları çalınmazdı.

Demet Akalın'ın çözemediği birşey varsa o da ilişkileri tabii ki. Kim çözmüş onu bilmiyorum henüz bu arada :) Neyse, evlenmeden önce temiz yüzlü bi sevgilisi vardı, ayrıldı-barıştı bişiler oldu, en sonunda kesin olarak yollarını ayırmışlardı.

Birden ortaya Önder Bekensir çıkıverdi. Hoop evleniyoruz dediler ve evlendiler.  E ama bu adam daha önce Solaryum faciası, rüküşlük abidesi Süreyya Yalçın'la evli değil miydi falan dediydim.  Solaryum faciası ve Önder Bekensir güya cep telefonundaki gizli aşk sms'i ile boşanmışlardı. Yerseniz tabii..

Demet Akalın çok seviyordu bu adamı belli oluyordu. Bir hoşluk geldi kadına, saçlarını boyadı, daha güzel bakmaya başladı etrafına, falan-filan.. Ama maalesef kader ağlarını örüyordu..
 Ya da şöyle diyelim; kocam dediği adam Demet'in paraları indiregandi yaparken foyası çıktı meydana!

 Böyle olacağını ben anlamıştım zaten.  Nerden mi anladım? Bence bazı insanların karekterleri yüzlerine yansıyor, alenen ben böyleyim der gibi kıskıs gülüyor gibi  işte.

Çok üzüldüm yaşadıklarına.. Ama akıllı ve güçlü bir kadın, bence kısa sürede atlatır..

Bu saç Demet'e çok yakışmış bu arada. Sarışın halini hiç beğenmiyordum. Sexy ve sofistike bir görünüm katmış ona. Sizce de bu saçı daha güzel değil mi?



7 yorum:

cicibebe dedi ki...

kesinnnlikle katılıyorum saçlarına da başarısına da kocasına da.. kim ne derse desin ben seviyorum demet'i..

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

peony magazin hattı :) yorumlarıma başlıyorum :)

saçları güzel değil bence. demet akalın özelliği olan bir bayan değil bence buyüzden takviyelere ihtiyacı var siyah saçlar onu dahada sıradan göstermiş. İzledim onu sahnede ve seside fenaydı canlı performansda.

simon dedi ki...

zaten başarılı olan bütün kadınlar yanlızdır çok zordur o başarıyı kaldırabilecek bir erkek bulmak o yuzden oda bedelini ödüyor diye düşünüyorum

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

serdar ortaç 1,demet 2 diyorum ben ve polemiği başlatıyorum bütün yaz bu ikilinin şarkılarıylr geçiyor

kürk mantolu madonna dedi ki...

ben değişikliği hep severim demeti de hırsından ve işine olan özeninden ötürü severim :) ben olmuş diorum ama çok üzülüyorum ben bu kıza ya yasık kadersiz..

Zuzu dedi ki...

Demet sener durumundan beri bir turlu duzelmedi ask hayati uzuluyorum

BUTİK BLOG dedi ki...

Tam olarak ayrılma nedenleri neymiş?

http://butikblog.blogspot.com/