24.6.10

Aşk-ı Memnu final fragmanı!!!!!!



link

  • Final günü geldi çattı !
  • Çok heyecanlandım, akşama konuyu komşuyu bize toplayıp sinerji yaratma planlarım var :)
  • Fragman süper
  • Kaldı 4 saat


Merakla beklediğimiz,Aşk-ı Memnu dizisi için tweet'ler yağıyor:


*şu an Aşk-ı Memnu final bölümünü okuyorum, Taylan teşekkürler :)


*aşkı memnu finali adnan bey bihteri öldürür

*Ha bu arada aski memnu night icin bana gelecekler evde yokum

*Yetti artık aşk-ı memnu tivitleriniz.. Losta bu kadar rağbet yoktu ya.

*bu akşam aşk-ı memnu finalini izlememi engelleyebilecek tek şey bizzat behlül'ün bize çaya gelmesi olabilir


*Akşamki plan iptal. Yalnız yalnız Aşk-ı Memnu finalini izlemek? humm
 
*O zaman asıl soruyu sormak istiyorum:Aşkı memnu bittikten bu kadar insan ne yapacak?

*Kuafördeki bütün kadinlar aski memnu tartismaktan kendini kaybetmis durumda

1 yorum:

simple present tense dedi ki...

*bu akşam aşk-ı memnu finalini izlememi engelleyebilecek tek şey bizzat behlül'ün bize çaya gelmesi olabilir
buna bayıldım :):)