29.5.10

hadi şimdi LOST gözümün önünden.!


Bugünleri de gördük sonunda. Güzel bi ohh çekme zamanıdır.
Sene 2004 hey gidi heyy.. Etrafımdaki herkeste lostmania'lık gördüm. Yalvardılar, ayaklarıma kapandılar,ille de izle, bak çok güzel, ayy çok heyecanlı, bak izlemezsen ölürüm'lere kanmayıp dayandım, direndim.
Herkes bağımlı olmuş şekerim, neredeyse yakında bir  tedavi merkezi açacaktım. Seanslarda tek tek çıkıp ben bir lostkoliğim diye itiraf edeceklerdi. Bir oturuşta koca bir şişeyi(sezonu) bir dikişte(oturuşta) içtiklerini(izlediklerini) söyleyeceklerdi.
6 Sezon nasıl dayandınız bu diziye i-na-na-mı-yo-ruuuum!!!  hey sana söylüyorum :)

Bu kadar inat ettim, cık! izlemeeem dedim ama, inat da bi yere kadar değil mi?
İlk defa geçenlerde neymiş la bu? deyip elim kumandaya(tv'de eski bölümü vardı) gidiverdi .Sonuç ne???  sadece 10 dk dayanabildim. 10 dk!  Abartmıyorum 10 dakika hiçbişi anlamadan malak gibi baktım ekrana. 

Yok uçak düşmüşmüşş, hem de bi adaya mışmışmışş.. Yok yerlileri yok turistleri bilmemne.

Kurtlar Vadisi mi Lost mu diye sorsalar Kurtlar Vadisi derim walla.  

3 yorum:

Matissera dedi ki...

ahahh delii :D
kesinlikle arada bi bölüm izlersen hiçbişi anlayamazsın, izleyenlerin bile anlayamadığı yerler var :D
bu arada Lost a toz kondurmam ben kardeş! şöyle ki; bende herkesin cılkını çıkarana kadar,hayranlıkla bayıla bayıla izlediği şeylere antipati oluşmuştur herzaman, misal: Titanic, Matrix...vs Lost da ilk çıktığında aynı şey olmuştu ve izlememiştim, gel gelelim ablam ve eniştem 1,5 sene önce beni Lost'la tanıştırdı, iyi ki de öyle oldu, izlememekle ne kadar hata etmişim dedim, gerçekten akıl almaz senaryosu, çekimleri herşeyiyle sürekli görmeye aşina olduğumuz dizilerden ve filmlerden çok başkaydı, içinde felsefe, din, bilim vardı, ama anlatılacak gibi birşey değil tabiiki,
ama hiç izlemeyenleri ve şimdi izledikten sonra bu ne ya! diyenleri de anlıyorum, çünkü o kadar çok Lost üzerine konuşuldu ki çoğu insanda önyargı oluştu, halbu ki sadece bir dizi ve gerçekten iyi bir dizi, izlemek isteyen izler, istemeyen izlemez. Ama Lost, yapılan onca kötü eleştiriyi haketmiyor diye düşünüyorum, izlensin ya da izlenmesin, bu kadar basit, büyütülecek birşey yok kanımca :D
roman yazmışım vintyyy!! >.<

noranıngemisi dedi ki...

şimdi finali izledim, 6 yılımı buna mı harcadım lan ben dedim, resmen hüsranlardayım, ama lost bir fenomen, dvdsini alıp çocuklarıma bırakıcam :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

İzlemedim izlemeyeceğim de, şeker ancak yazmıştım geçen gün lost diy önerileri diye o yazımda lostu tez konusu yapan arkmın kitabı geldi onu okuyacağım ama